Svar

Hvor automatisk er automatisk betaling?

Hej,

Det er lige gået op for mig at jeg gennem længere tid har betalt 39kr i gebyr for at få min tlf regning betalt over PBS betalingsservice. Det undrer mig grueligt - da det jo er imod hele princippet om betalingsservice. Nå, men lad det nu ligge. Mit spørgsmål her på TDC forum er faktisk lidt noget andet.

Jeg vil selvfølgelig gerne undgå at betale ovennævnte gebyr - og bliver på  TDC's side opmærksom på at hvis jeg tilmelder mig automatisk betaling, istedet for PBS, så opkræves der ikke gebyr. Fint - så gør jeg det. 

Men her opstår min tvivl så. Jeg får ved tilmeldingen følgende besked  "Når du er tilmeldt "Regning i selvbetjening", sender vi en e-mail, hver gang der er en regning klar i Selvbetjening."  Hvad betyder det helt præcist? At jeg én gang om måneden får en e-mail om at der ligger en regning i selvbetjeningsmappen, som jeg skal huske at betale??? For så er automatisk betaling da ikke særligt automatisk.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at præcisere hvilken betalingsprocedure det præcist er jeg har præcist har tilmeldt mig?

icon

Bedste svar af iMac 10 august 2013, 17:04

Hej astridhl,

kan godt forstå at du bliver i tvivl, men det betyder bare, at du får en mail, hver gang en regning skal betales. I mailen, kan du også se en specifikation/vedlagt PDF.

Hvis du er tilmeldt automatisk betaling, trækker TDC beløbet direkte fra dit kontokort.

Mvh

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej astridhl,

kan godt forstå at du bliver i tvivl, men det betyder bare, at du får en mail, hver gang en regning skal betales. I mailen, kan du også se en specifikation/vedlagt PDF.

Hvis du er tilmeldt automatisk betaling, trækker TDC beløbet direkte fra dit kontokort.

Mvh

Tak for svar. Jeg går ud fra at det betyder, at den mail jeg får ikke kræver en reaktion fra min side.
Måske den så ikke er nødvendig. Jeg får jo heller ikke en mail fra PBS hver gang en regning bliver betalt. Bare en ide. Jeg er sikker på at de fleste får mails nok i forvejen. Og hvis den ikke decideret har et formål, kan det jo nemt bare blive "fyld".
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg bruger ikke selv automatik betaling, men det lyder som om, at den mail er ret vigtig -uden den har du ingen kontrol over hvad der betales for og hvornår.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)