Hvad laver de egentligt hos TDC

For 1 1/ 2 måned siden fik jeg lukket mit sim-kort p.g.a.at jeg ikke havde betalt regningen.  Jeg har nemlig haft lidt svært ved at huske at checke min e boks. Men det var da til at overkomme to regninger under kr 100. for sim kortet sidder i en computerstyring til mit varmeanlæg, så det er ikke de store regninger det betyder.  Nå men det kostede 200 kr. I gebyr, altså mere end jeg skyldte, men fair nok!

Men nu var nummeet lukket ned, også selvom datoen for sidste rykker ikke var overskredet.  ? Hmmm!

Nå men, jeg ringer til de flinke folk hos TDC. Og de er vitterlig flinke, søde og rare at tale med.

men at genåbne mit nummer har nu taget 1 1/2 måned, og fire kontakter til TDC.

Senest i går fik jeg at vide, at mit sim-kort simpet hen idette øjeblik var ved at blive opdateet, og ville virke senest kl 17! 

Det virker ikke! Og nu er klokken snart 17 dagen efter!

Før da har jeg tre gange ringet for at få kortet til at fungere igen uden hjælp. Har modtaget et brev med sim-kort,  hvor der så ikke var noget sim-kort i, og nu et kort der ikke virker!.

Jeg føler mig noget prisgivet. Når jeg ringer til TDC skal jeg først vente på at komme igennem alle deres "snakkemaskiner", så får jeg fat i "ungdomsklubben", som jeg har døbt den.  Søde Unge mennesker,  høj musik i baggrunden samt råben og skrigen. Troede jeg måtte have fåetforkert nummer første gang.

Det er skruen uden ende. Ring,  beklag dig. Den fikser vi! og så er der intet sket! 

Det er bare ikke godt nok!

1 Kommentar

Søren66 skriver.

Det er skruen uden ende. Ring,  beklag dig. Den fikser vi! og så er der intet sket! 

Det er bare ikke godt nok!

Nej Søren det er overhovedet ikke godt nok!!

Jeg kan så trøste dig med at du ikke er den eneste der bliver lovet noget hvor der ikke sker en skid aligevel. (Eller også sker der noget man ikke forventer)  I dag var jeg i en TDC Butik. Damen foran mig blev ekpideret af en sød og flink ung mand. Damen fangede en anden ekpidient i forbifarten og spurte: "Kan du huske at du lovede at du ikke ville lukke mit telefonabonnement?"  Efter en lille snak, kunne jeg forstå på den tilbageholde ekpedient, at der nu var noget der dæmrede.  

Jeg begriber ikke det er nødvendigt, at ringe i en uendelighed eller stå i kø i ½ tmer i en butik, for at rette fejl der ikke burde være begået, bare for at få trumfet noget igennem man er blevet lovet, og som tilsyneladende er skrevet ind i systemet? 

Jeg håber virkelig at du snart får din telefon åbnet igen, også uden du skal igennem de "snakkemaskiner" Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)