Hvad dækker "viderestilling Danmark" over på en mobilregning?

• Deltager
  • 0 kommentarer

5 Kommentarer

Hej v-m-c

Tak for dit indlæg.

Normalt så dækker det jo over viderestillinger, hvis man har aktiveret sådan en. På den sidste regning er der dog mange der er blevet opkrævet forkert. 

Fejlen lå i, at hvis jeg fx ringede op til dig, og lagde en besked, så betaler man minuttakst mens man lægger beskeden. Det er modparten så blevet opkrævet for i stedet for. Det er selvfølgelig en fejl vi er klar over, og det bliver krediteret automatisk på den næste regning for alle det er sket for. 

Det er for de fleste kun et par kr det er snak om, men man skal selvfølgelig ikke betale for meget, om det så kun er én krone det er snak om.

Håber det ikke var alt for forvirrende.

Mvh Jens

TDC

Hej Jens!

Jeg kan ikke helt forstå din forklaring. Pludselig skriver du "man". Hvem er det? Opkalder eller modtager?

Nyt:

Jeg ringer med min mobil til en fastnettlf., hvor der ikke bliver svaret; men omstillet til voicemail.

(Min egen voicemail er slået fra; men det har vel intet med sagen at gøre).

Jeg skal naturligvis betale minuttakst i al den tid, jeg bruger.

MAN HVEM SKAL BETALE FOR SELVE OMSTILLINGEN?

Vh. Preben

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis A ringer til B og B har omstillet sin telefon, så er det B der betaler for omstillingen.

Mvh

Kim

Hej Kim!

Tak for det klare svar. Jeg ringer til TDC i morgen.

Vh. Preben

Hej 

Jeg ved at dette er en gammel tråd, men jeg bliver lige nødt til korrigere hvordan vi definerer dette. Jeg tillader mig at kopiere en tekst fra følgende side med alfabetisk ordliste om regning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_abo_regn_rm#v

"
Med Viderestilling kan du stille opkald videre til et andet nummer. Dermed kan du sikre, at ingen ringer forgæves til dig. Ved en viderestilling vil du foretage kaldet mod det nummer der viderestilles til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)