Svar

Huawei Ascend Y200

Jeg har fået denne telefon, men den er sim-låst. Hvordan får jeg den låst op????

Har fået af vide at den er fra TDC, men min far kan ikke huske nummeret. og den er købt i Elgiganten.

icon

Bedste svar af rikkeand 12 oktober 2014, 20:58

Jeg ved ikke hvordan den kan være simlåst og fra TDC, ved kun at det er den.

Maja, Jeg skræmmer ikke folk, men ligge mærke til måde han skriver på, han får det til at lyde som jeg ikke har en skid forstand på noget som helst. 

Men bare drop det jeg finder selv en løsning. kan åbenbart ikke for hjælp her.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Sim-låst og fra TDC? Det tvivler jeg stærkt på.... Det er ved at være en del år siden TDC ophørte med at sim-låse.

Mener du den firecifrede PIN-kode du skal taste når telefonen tændes?

Den er simlåst. jeg er ikke idiot............ Nej det er ikke pinkoden.

Det der undre mig er at jeg selv har TDC, men jeg kan ikke bruge mit simkort i den her telefon, den begynder at genere mig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Du skal finde imei nummer tast *#06# skriv nuret ned og ring til udbyder den er sim låst til..

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Så vil jeg da gerne spørge ikke-idioten hvordan du kan være i besiddelse af en telefon, der belv lanceret i begyndelsen af 2012, som er sim-låst til TDC, når TDC ophørte med at sim-låse i 2010??

rikkeand skrev:

Den er simlåst. jeg er ikke idiot............ Nej det er ikke pinkoden.

Det der undre mig er at jeg selv har TDC, men jeg kan ikke bruge mit simkort i den her telefon, den begynder at genere mig.

Indlæg indberettet til forumteam:

Vil i være venlige at holde øje med rikkeand, da hun kan skræmme andre brugere til ikke at turde hjælpe. Ellingen har blot svaret som alle andre: Startet et sted for at udelukke eventuelle misforståelser, og har derfor ikke fortjent dette udbrud.  vh Maja

.

Jeg ved ikke hvordan den kan være simlåst og fra TDC, ved kun at det er den.

Maja, Jeg skræmmer ikke folk, men ligge mærke til måde han skriver på, han får det til at lyde som jeg ikke har en skid forstand på noget som helst. 

Men bare drop det jeg finder selv en løsning. kan åbenbart ikke for hjælp her.

Da nu du ikke er idiot, hvorfor har du så markeret dit eget svar, som accepteret som løst. Det er da ikke det indlæg der hjælper andre til at få løst et lignende problem. Overrasket humørikon

Jo Rikkeand - du kan godt få hjælp her, men du glemmer at os der svarer, ikke kan se det du sidder med i hånden, og vi ved heller ikke hvad du har prøvet.  Da du ikke skrive noget om det og da vi ikke kender dig, ved vi  heller ikke hvad du ved om it og telefoner.  Det kunne jo være den første smartphone, du har købt.

Ud fra de få linier du skriver i dit første indlæg, er der ingen der har en jordisk change  for at vide hvor godt inde i brugen af telefonen du er, og derfor er vi der svarer pine nød til at pejle os ind på hvad et given problem kan bestå af.

Mange gang er vi nød til at udelukke noget, for at se hvad der bliver tilbage. Så i stedet for at spille småfornærmet, burde du måske takke for løsningsforslagene fra  Ellingen og Tigerdyret, således at andre der spørger også kan forvente en svar.

De to der har svaret dig, er fuldt ud kvaliseret for at kunne pejle sig ind på dit problem, men det er jo svært at vejlede dig, når du ikke engang har svaret på Tigerdyret's forslag om at klikke på nogle knapper. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)