Svar

HTC One ny købt, med forældet adroid version

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej

Jeg har lige fået købt mig en HTC one og finder så ud af undervejs at den version af adroid der er på ikke er den seneste, jeg regnede derfor med at den ville blive opdateret til seneste udgave i løbet af kort tid, men intet er sket, jeg finder ud af til min store skræk og frustration at jeg er blevet bundefanget af TDC, FORDI jeg købt dem hos dem vil den ikke blive opdateret til nyeste version, hvad er den lige af?

og hvad gør jeg for at få den nyeste på?

icon

Bedste svar af PeterA1 2 november 2013, 15:30

Hvad mener du med at TDC skal godkende den nye SW?

Før i tiden var opdatering af telefoner noget af det jeg lavede - men jeg har da aldrig hørt om at ny SW skulle godkendes af andre end dem der laver den - altså HTC.

Vh

Peter

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Duke59

Hvor har du købt din HTC one?

Hvordan er du "blevet bondefanget af TDC"?

Hvorfor kan du ikke opdatere din telefon?

Vi vil gerne hjælpe dig her på forum, men du er nødt til at være lidt mere specifik i din beskrivelse af problemerne du oplever.

Hilsen

Det er så nemt jeg købte den i Odense og den kører lige nu på Adroid 4.1.2 og jeg ved der er en 4.3 til HTC one

HTC Sence version er 5.0 og der er en på 5.5

Dem vil/ville jeg jo gerne have på denne også.

Det at den ikke kan opdateres uden at TDC har "godkendt" de nye versioner opfatter jeg som at blive bondefanget, for hvad er det Liiige de skal godkende?

Min kolega har købt sin i Elgiganten og er TDC kunde og han kører med de førnævnte versioner, som i øvrigt kom automatisk.

Men akn du hjælpe mig vil jeg med det samme trække mit sure opstød i mig igen.

Er der ikke nogen der kan hjælpe her? synes der blev så tavst herinde

Hva så Patrik havde du løst til at hjælpe mig? har jeg givet dig de oplysninger som du havde bruge for?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad mener du med at TDC skal godkende den nye SW?

Før i tiden var opdatering af telefoner noget af det jeg lavede - men jeg har da aldrig hørt om at ny SW skulle godkendes af andre end dem der laver den - altså HTC.

Vh

Peter

Jeg har nu fået den opgraderet til seneste version, det var det svar far PeterA som satte mig igang, det viste sig at jeg regnede med at det OS den var købt med ikke automatisk fortæler mig at der er en ny version og det misforstod jeg så, samtidig fik jeg at vide at TDC "brandede" de mobiler de solgte, denne info viste sig så at være forkert.

PeterA's avr gjorde så at jeg nu igen forsøgte med at finde ud af hvordan man så fik den til at tjekke for opdates, og her kom det så via manuel søgning.

Så tak til PeterA for din forklaring. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P