HTC One

Hej. Andre der har problemer med at modtge wi-fi på HTC one? Ved alt andet elektronik i huset er signalet meget stærkt og stabilt, men på min HTC går den ud, hvis jeg ikke sidder klods op af routeren! Den har været til rep. på TDC's værksted, men returneret med beskrivelsen 'ingen fejl fundet, softwaren opdateret' !?

10 Kommentarer

Hvilken router har du?

Det kan meget vel være at den er stillet til en Wi-Fi kanal som er uden for rækkeviden til din HTC One.

Prøv at sætte routeren til Kanal 10 som er standard for de fleste.

Hej Freakerz. Det er en fra Syd energi og der er ingen steder man kan vælge kanaler! Er temmelig træt af det efterhånden - så må jeg jo bare sætte mig ved siden af routeren, når der skal 'laves stort' ggg
Det skal kunne være muligt at skifte Wi-Fi kanal. Kontakt SydEnergi Kundeservice og hør dem ad.

Kender desværre ikke deres routere Glad humørikon

Tak for svar :-)

HTC One ???? Er det HTC One X

Der er altså tale om et hardware-problem, så det kan ikke fixes med en software-opdatering.

http://mobil.nu/blog/nyheder/htc-indrommer-hardware-problemer-med-htc-one-x-5186

Hej. Jeg har en HT one -men tak for linket :-)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej anlaschat,

Jeg har selv en HTC One (nok den bedste smartphone, jeg har ejet!), og har ingen problemer med at fange og holde WiFi. Har du overvejet en gendannelse af den?

/Ulf
Hej Ulf. Helt enig, bedste mobil ever :-) har gendannet den flere gange... Min søn har en magen til, og den tager Wi-Fi perfekt!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Som en sidste udvej kan du prøve at tage fat i Sydenergi og få dem til at hjælpe dig med at makke lidt i routeren, for at se om det skulle hjælpe.

Hvis dét ikke hjælper, så ville jeg tage købsbevis og telefon i hånden (igen) og dukke op i en TDC Butik med den (igen). Husk at understrege, at andet udstyr i husstanden ingen problemer har med at fange netværket, og hvis du kan, så prøv at skaffe lidt mere info om hvilken trådløs standard (G/N) og hvilken router, du har fra Sydenergi. Og husk også at fortælle hvad du har prøvet i samarbejde med Sydenergi - det hjælper en del.

Det kan godt se lidt omstændigt ud, men jo mere info du kan give vores reparationscenter, jo bedre chance er der for at de kan finde frem til problemet Glad humørikon

/Ulf
Tak for svar Ulf... det må jeg gøre en dag, der er lidt overskud til det - inden garantien udløber ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)