Hmm er i faldet i Søvn

Hejsa, Jeg er meget intresseret i at hører om i er faldet i søvn hos TDC.. 

For 3 uger siden, Ringede jeg for at købe en Samsung Galaxy Note 3. fik en venlig sælger til at chekke om den var på lager, Det var den, jeg ringede en Torsdag, fik at vide at Tirsdag, eller onsdag, ville jeg modtage en Track & Trace kode på mail, så jeg kunne se hvornår den kom. Dagene gik, intet skete, jeg ringede IGEN, Torsdag Efter at have ventet i 1 uge, ventede IGEN 30 min. på at komme igennem, talte med endnu en venlig, sælger, han kunne bekræfte overfor mig den var bestilt, Men kunne ikke se status på den, Men han ville sende en mail, til Lager, for at rykke/ forhører sig. og lade mig få et svar dagen efter, Men ham har jeg heller ikke hørt fra endnu, Så ventede jeg IGEN i 4 dage, Ringede til Kunde service, og ventede igen i 40 minutter, på at komme igennem, talte med en sød pige ( Freya) mener jeg hun hed. Hun kunne også se bestillingen, Men vidste ikke hvad status var. Men hun ville chekke op på det og Lovede at ringe tilbage til mig, dagen efter. 

Jeg har stadig ikke hørt noget som helst.. Er det takken for man vælger at flytte 2 mobiler, TV, Internet, og fastnet, over til TDC, Jeg står og skal have endnu et abbodement, til min søn, Men er ikke længre sikker på det er hos TDC, jeg skal oprette dette. Og om jeg overhovdet vil forblive kunde hos jer, Føler mig virkeligt taget ved næsen, og helt til grin.. 

Hvis i ikke har den på lager, må i jo sige det til mig, Eller evt. kunne i aftale med en TDC Butik, at de skal ligge en klar, som jeg kan afhente der. 

Vil jo gerne vide om jeg har den julegave klar, eller om jeg skal ud og købe den et andet sted.. 

11 Kommentarer

Hej Goldace7

Tak for din historie, som jeg bestemt ikke misunderdig. Jeg er også kunde, så jeg er helt på din side i dette indlæg.

Desværre kan jeg ikke gøre noget, da dette er et kundeforum, så du er desværre nød til at ringe til dem igen, selvom det er totalt uakseptabelt på den måde du er  er blevet behandlet. Gal humørikon

Ja der er ikke andet for, Jeg må IGEN i morgen ringe til dem og vente som nummer 25 i Køen IGEN, jeg prøvede at finge dem op i dag, Fik at vide der ville være cirka 25 minutters, ventetid, og jeg var nummer 25 i Køen, Efter 11 minutter, sagde de stadig jeg var nummer 25 i køen, og så gav jeg op.. Det er bare ikke iorden med den kundeservice, Selv om det er søde og venlige telefon sælgere man kommer til at tale med, Men hvad hjælper det, når der ikke sker en "SK.." alligevel.. tror bare jeg overvejer en 2. udbyder. 

Hvis du har både tv internet og mobil telefoni så er jeg næsten sikker på du har udvidet service men det nr kan og må vi ikke skrive her
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Goldace7

Uha, hvor er jeg ked af at læse dit indlæg!

MajaH har heldigvis anmeldt det og jeg ser det derfor hurtigt. 

Jeg sender allerede nu dit indlæg videre - hvis du har fået at vide den er på lager - så må den være det. 

Jeg skal bruge dine private kontakt oplysninger. Du skal selvfølgelig ikke skrive dem her i tråden, men sende dem på en privat besked til mig. Det kan du gøre ved at klikke her: 

Send PM til Patrick, klik på teksten her 

Jeg vil gerne undskylde, vi ønsker i TDC at gøre det ordentlig og det er beklageligt, når tingene går så galt som her.

Hilsen

har IGEN idag talt med kunde service, og de fortalte de vil undersøge sagen, og vende tilbage til mig imorgen.. Hmmm det lyder meget som en plade jeg har hørt før.. Men nu får de sidste chance, og sker der ikke noget i morgen, Onsdag, vælger jeg at flytte mine aftaler. gider ikke smide over 14000,- Årligt, til et firma der ikke har styr på sine ting. Trist humørikon

Ja jeg kan godt forstå dig for det er ikke rimeligt du kan gå ind andre steder lige fra gaden og få de med det samme men om den er hjemme i TDC butikker ved jeg det svære ikke

Goldace7 skrev:
har IGEN idag talt med kunde service, og de fortalte de vil undersøge sagen, og vende tilbage til mig imorgen.. Hmmm det lyder meget som en plade jeg har hørt før.. Men nu får de sidste chance, og sker der ikke noget i morgen, Onsdag, vælger jeg at flytte mine aftaler. gider ikke smide over 14000,- Årligt, til et firma der ikke har styr på sine ting. Trist humørikon

Hej

Jeg beklager, at have misforstået trådopretters første indlæg. Jeg trækker hermed min sympati indberetning tilbage, da det viser sig, at Goldace7 aligevel  ikke ønsker hjælp fra en tdc-ansat her i forum. 

Jeg forstår ikke du skriver jeg IKKE er intresseret i hjælp fra en TDC ansat.. det var jo netop derfor jeg skrev herinde i forum, Jeg beklager hvis der er noget jeg har gjort forkert, da jeg er helt ny herinde.. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Goldace7

Jeg vil gerne hjælpe, men hvis du ringer ind og sætter noget i gang der - og jeg sætter noget andet i gang andre steder, vil det hele gå i ged igen. Så jeg venter lige med at gøre noget, indtil du har besluttet dig, om du vil have hjælp fra mig, eller fra dem som ringer til dig.

Du har ikke gjort noget forkert og jeg er ikke fornærmet. Men TDC er - som du desværre selv har erfaret - en kolos. Og det er ikke sikkert at den ene, ved hvad den anden laver. Så når du vælger at råbe om hjælp her - og så samtidig alligevel ringe ind, risikerer du, at vi igen spænder ben.

Så mit tilbud står ved magt. Jeg vil gerne forsøge at hjælpe, du skal bare lige melde tilbage, om det er løst ved den opringning du afventer Glad humørikon

Hilsen

Tak Patrick. Glad humørikon

Hej Goldace7

Du er utrolig heldig at en administrator går ind i en tråd og hjælper. Dette er nemlig et forum hvor kun vi kunder hjælper hinanden, med ganske få undtagelser fra en tdc-ansat.

Der er mange der læser din tråd.  Hvordan er det gået idag? Blev du ringet op? eller har du bedt Patrick om hjælp? Vil du være rar at give besked i din tråd, når eller hvis dit problem er løst eller ikke, så din tråd kan blive markeret som løst.  Glad humørikon  /t5/Ny-bruger-START-HER/6-Accept%C3%A9r-som-l%C3%B8sning/td-p/3

MajaH skrev:Hej Goldace7

Der er mange der læser din tråd.  Hvordan er det gået idag? Blev du ringet op? eller har du bedt Patrick om hjælp? Vil du være rar at give besked i din tråd, når eller hvis dit problem er løst eller ikke, så din tråd kan blive markeret som løst.  Glad humørikon  /t5/Ny-bruger-START-HER/6-Accept%C3%A9r-som-l%C3%B8sning/td-p/3

Hallo Goldace7

Sover du - eller gider du bare ikke svare på mit spørgsmål. Gal humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)