Svar

hjælp til Nokia Lumia 520. Personlig kundeservice-ikke manual!!

jeg savner meget personlig vejledning til opsætning og tilretning af Nokia Lumia 520.

Det har undret mig,at TDC ikke kan finde "face to face" kontakt til Nokia smartphone.-Betaler gerne hvad hjælp vil kunne koste.

Ved nogen et råd til uerfaren bruger?

icon

Bedste svar af tigerdyret2301 19 april 2014, 15:49

Hvis du først opretter en hotmail konto på Outlook.com

derefter indtaster disse oplysninger ind som mail konto på telefonen 

Når du skal hente diverse app's på market place er dette også samme bruger navn og pasword du skal bruge

G-mail og tdc mail skal du bruge hver sit brugernavn/pasword

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Forstår ikke dit spøgsmål...?

Hvis du skal ha hjælp til opsætning face to face må du ind i en tdc butik...

ellers prøv at stille spøgsmålet her...

om tdc og rådgivning:-Tak til tigerdyret!

Problemet er at finde ud af de forsk.konti: microsoft,hotmail,outlook,nokia osv.

Det fremgår ikke,om jeg kan bruge mit oprindelige brugernavn-som er e-mail adressen fra TDC--eller om der kræves

forskellige brugernavne til forsk.konti.

Samme problem gælder adgangskoden. Skal den være forskellig for hver konto?

Og behøver man disse forskellige konti til noget?

TDC butikker er fortrinsvis baserede på salg.-Rådgivning er ikke let at få,idet det kræver folk med viden og erfaring samt god tid..-Derfor får man tit bare en sludder for en sladder-samt at de skal skynde sig til andre kunder-Jeg har foreløbig prøvet 4 forskellige TDC-forretninger uden succes.

Gennemsnits-alderen i TDC personalet i forretningerne er meget lav.

Og jeg savner een med lidt gråt hår,som kan give mig besked!!-Og det har jeg ikke noget imod at betale for.

venligst

jorste 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du først opretter en hotmail konto på Outlook.com

derefter indtaster disse oplysninger ind som mail konto på telefonen 

Når du skal hente diverse app's på market place er dette også samme bruger navn og pasword du skal bruge

G-mail og tdc mail skal du bruge hver sit brugernavn/pasword

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P