HJÆLP!!!! Min samsung galaxy s 2 vil ikke låse op med min låsekode

Hej alle sammen.

Jeg har i går lavet om på min låsekode (telefonens), på min Samsung Galaxy SII.

Allerede efter et par timer, da jeg skulle "åbne" den/bruge min nye låsekode, ville den ikke acceptere den. Jeg står nu med en telefon der ikke kan bruges, med en masse billeder jeg ikke kan få fat i, som betyder enormt meget, samt andre ting :-( 

I TDC butikken i Køge, siger de at den ikke dur mere. Alternativet er at den så skal sendes ind til rep. men så mister jeg jo alt hvad jeg har på den :'-( Jeg har prøvet at sætte den til computeren, til Kies, men den beder om min låsekode. buhuuu.. 

Pleeease.. er der ikke nogen der kan hjælpe mig. Hvis ikke jeg kan få den åbnet, så en idé til hvordan jeg får fat i mine billeder på telefonen. 

Mange håb, Natascha

6 Kommentarer

Hej NataschaES

Jeg skriver her primert fordi jeg også har en telefon magen til din og fordi der er noget som jeg ikke forstår.

I selvbetjening på mit tdc-abonn. kan jeg se min PUK-kode. Jeg har hele tiden troet, at det var den, jeg skulle bruge hvis der gik ged i min pin-kode eller ikke kunne huske den..

Hvordan den PUK-kode bruges, ved jeg ikke. Så jeg følger lige med i denne tråd.

Hej MajaH.

Du skal være meget velkommen :-)

I.f.t det med PUK-kode, så er det hvis du kommer til at taste din PIN-kode forkert 3 gange, så simkortet bliver spærret. og så er det dér, du skal bruge PUK-koden :-)

Ok NastaschaES

Du skriver i et andet indlæg, at du nok bliver nød til at sende den ind.

Er det så det eneste der er at gøre i den sitiation? Trist humørikon

HEJ

sad lige og kikkede lidt på dit problem måske nogle af disse koder kan hjælp RENT GÆT Humørikon frustreret

http://www.cellunlocker.net/blog/2011/07/samsung-galaxy-s2-secret-codes/ 

prøv evt at lade den køre tør for strøm ?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Kunne det tænkes at de data du gerne vil gemme ligger på et hukommelses kort? I så fald vil du kunne få dine data igennem en kortlæser Glad humørikon

I nogle tilfælde vil det være muligt at bede reperatørerne om at lave en backup af det data der ligger på hukommelsen, men om det gælder i dette tilfælde kan jeg ikke sige med sikkerhed. Prøv at hør om det i butikken.

/Alex

Hi,

here is the findings can help you out.

http://blog.codes2unlock.com/p/how-to-unlock-samsung_3.html

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$