Svar

Hjælp jeg kan ikke modtage eller foretage opkald, kun alt andet

Min HTC One har fået nykker. Den kan ikke modtage eller foretage opkald. Dvs. hvis man ringer til nummeret så ringer telefonen. Jeg kan bare ikke høre noget og den der ringer kan ikke høre, at jeg svarer telefonen.

Når jeg forsøger at ringe, viser alt at der er signal, jeg kan bare ikke høre bip-lyden, der viser om det kaldte nummer er optaget eller blot ringer. Den der modtager opkaldet kan ikke høre mig ligesom jeg ikke kan høre den pågældende.

Jeg har testet netdækning. Den er fin. Jeg kan bl.a. fint modtage og sende sms, bruge e-mail, nettet, streame tv, se klip på YouTube osv. Der er fin lyd på filmklippene, så det er heller ikke højttaleren, der er smuttet.

Jeg har genstartet telefonen. Ingen ændring.

Hvad er næste skridt? Telefonen er forholdsvis ny, men ude over de 6 måneders ubetingede reklamationsperiode.

icon

Bedste svar af Bosk 12 december 2014, 20:30

Jeg skulle lave en soft reset på min tlf. Du skal holde tænd/sluk knappen ned indtil den starter igen. Det virkede for mig.

Se original

3 Kommentarer

Har fået samme problem med min Htc One?
Jeg skulle lave en soft reset på min tlf. Du skal holde tænd/sluk knappen ned indtil den starter igen. Det virkede for mig.
Tak. Det var et supergodt råd. Nu kan jeg igen høre noget og bruge telefonen til det der trods alt er den primære funktion Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)