Hjælp - kan ikke modtage indgående opkald.

• Deltager
  • 1 kommentar
har en samsung galaxy s plus.

og har i de sidste par dage ikke kunne modtage indgående opkald. (dog går nogle meget få nr. igennem)

enten siger det som om, at telefonnr. ikke findes i den telefon der ringer op. og på min telefon står der

processen com.android.phone er standset uventet. prøv igen - tving lukning.

tror det er telefonen den er gal med, for det er lige meget hvilket sim-kort der sidder i og sim-kortene virker i andre mobiler.

hjælp til hvad jeg skal gøre. kan jo ikke have en mobil hvor folk ikke kan ringe til mig. 

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Processen com.android.phone er en software fejl som kan rettes ved at nulstille mobilen eller en reinstallering af android.

At du ikke kan modtage opkald virker for mig underligt, har du prøvet at teste dit simkort i andre telefoner om de også har samme problem som din android enhed?

Hvad er det for en android telefon du har?

ja har prøvet simkortet i en anden telefon. det er der ikke noget med.

samsung galaxy s plus

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Okay så er det kun telefonen den er gal med.

Du kan gøre følgende.

1. installer kies (syncroniserings program fra samsung.

2. sæt din mobil til pc'en via usb kablet

3. syncroniser telefonen (Backup)

4. Gendan/nulstil via kies.

Hvis dette ikke hjælper er jeg bange for det er en tur forbi din lokale TDC pusher og en tur til rep med den :-(

Du er også meget velkommen til at skrive her igen Glad humørikon

Har købt en Samsung Galaxy Trend Plus.kan ringe op, men ikke modtage opkald!

Den, der ringer op, får beskeden: ...kan ikke besvare dit opkald lige nu, læg en besked.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)