Hastighed

Jeg fik et brev i sidste uge om at få hastigheden sat op, jeg ringer ind på nummeret, og får også en flink sælger i øret. Han fortæller jeg kan få dobbelt så høj hastighed, waoo hvor godt. Men mindre kunne nu også gøre det, men hastigheden er ikke højere, jeg føler mest den er lidt mindre.

Jeg har i flere år haft en på godt 8 MBit hastighed, husker ikke den sidste. men min hastighed er stadig 8.83 0g Uploud hastighed 0,81.....

Han siger så det er ikke meget du bruger dit abonnement, min fastnet telefon. nææææh... han fortæller det abonm. kan sættes 200,00kr ned.

Vi talte om flere ting, han ville sende nogle paapirer, og skulle haave et cpr nr. jeg mente ikke det kunne passe, men det skulle bruges til pakken. Jeg er rigtig utryk over han fik det cpr nummer, og har heller intet hørt fra ham.

VH Klokkeblomst....

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej klokkeblomst.

der er et eller andet der ikke stemmer?? tdc skal ikke bruge dit cpr. til noget som helst!! jeg har ikke givet mit i forbindelse med mit forhold til tdc.Blinkende humørikon

Afsløring 
Hej Klokkeblomst

Jeg giver 2515 ret. Jeg syns også det lugter. Denne gang kan jeg desværre ikke få en tdcansat til at kikke på din tråd.  Du kan læse hvorfor i denne tråd

/t5/Snik-snak/Farvel-tak-for-nu-og-god-forn%C3%B8jelse/m-p/147033#M3483

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det er nu ikke korrekt hvad i skriver.

Et telefonabonnement er en løbende ydelse hvor der kan stilles en kredit til rådighed. Netop derfor har TDC ret til at spørge efter et CPR-nummer og har ret til at afvise en kunde såfremt dette ikke udleveres.

Den eneste måde man kan foretage en kreditvurdering er via et CPR-nummer.

Der er ikke noget usædvanligt i, at man kan have et gammelt abonnement hvor man ikke har oplyst CPR-nummer. Og såfremt man aldrig kommer i restance, så har en erhvervsdrivende (som f.eks. TDC) normalt intet ønske om at foretage en kreditvurdering. Det ændrer ikke ved at den ervhervsdrivende der yder en kredit, altid har ret til at indhente disse oplysninger, og i forbindelse med at omtegne et løbende abonnement, er det en oplagt lejlighed.

Alternativet er at vi alle skulle indbetale et depositum, eller stille anden form for sikkerhed.

Hej og tak for svar, jeg synes bare det er mærkeligt jeg stadig ikke har hørt fra sælgeren. Samt min hastighed IKKE er sat op, jeg tror han har kørt den forkerte vej, for synes den er langsommere Trist humørikon OG hvorfor skulle han have mit CPR nr. når han ikke har gjort noget ved det ? Jeg er godt nok led ved situationen....Ikke et TDC som det har været før, måske man skulle prøve noget nyt Ligeglad humørikon

VH Klokkeblomst....

Jeg så lige jeg i går havde fået en mail fra TDC, om jeg havde fået et svar. Der var ingen navn på afsender, men jeg kan da fortælle her  NEJ, og min hastighed er heller ikke sat op som jeg var lovet, så det er svært at være tilfreds lige nu....Har heller ikke hørt en pind fra sælgeren......og hvorfor skulle han have mit cpr nr. ? til ingenting? Jeg har heller ikke set de papirer han ville sende.....

Klokkeblomst Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P