Håbløst at kontakte TDC!!! Katastrofe

• Rab
  • Deltager
  • 1 kommentar
Som nabo til en syg gammel kone hvis telefon ikke virker har jeg forsøgt at hjælpe hende. Hun har i flere omgange forsøgt at fejlmelde men er altid nummer 24 i køen og har ikke kræfter til at vente. Nu har jeg også forsøgt flere gange også uden resultat også på mail. Jeg er formand i en boligforening er nu meget utryg på vore ældre beboers vegne!!!!! Hvorfor skal det være så svært at reklamere

2 Kommentarer

• Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH

Er utrolig træt af at man ikke kan kontakte TDC per  telefon. Vil fremover ikke have noget at gøre med TDC Dette vil jeg arbejde for som formand i min boligforening. Nu har jeg i næsten en ugebrugt tid og telefontid på at kontakte jer. Opsiger hermed mail  xxxxxxxx  og xxxxxxxx Nu har jeg i næsten en uge

Hej Rab

Selvom jeg ikke kan hjælpe dig, synes jeg du bør få et svar.

Jeg forstår godt at du er frustreret, men da du er nyoprettet bruger her i forum, vil jeg gøre dig opmærksom på. at dette er et brugerforum, og at alt hvad vi skriver her i forum er offentlig tilgængelig. Da det er et brugerforum har vi brugere ikke mulighe for at reagere på din henvendelse. Du er derfor nød til at kontakte kundekervice, også selvom det tager tid at komme igennem.
https://kundeservice.tdc.dk/privat/kontakt/#/area/1/6 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P