Svar

GPS på mobilen

• Deltager
  • 2 kommentarer
lHej

Jeg har installeret Garmin Europe på min mobil, jeg har også tilmeldt rejseklar, mit spørgsmål er, er der nogen der har erfaring med forbruget når man for eks. er på Mallorca.

Hilsen

JEN

icon

Bedste svar af Alexsus 31 januar 2014, 20:59

Okay så kan du nemlig se under indstillinger -> mobil og så nede i bunden se hvor meget data de enkelte apps har brugt, og også se det indbygget kort på listen.. håber det kan give dig et overblik og en ide om forbruget i din situation.. Glad humørikon

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Dem mængde af data der anvendes i det tilfælde, kan variere uendelig meget. Du kan således tage den samme tur to dage i træk, og have vidt forskellig dataforbrug.

Det eneste fornuftige råd er at sørge for at have et flat-rate abonnement.

Vh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Er det en iPhone med iOS7??
Ja det er en iphon 4 med IOS 7.0.4
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Okay så kan du nemlig se under indstillinger -> mobil og så nede i bunden se hvor meget data de enkelte apps har brugt, og også se det indbygget kort på listen.. håber det kan give dig et overblik og en ide om forbruget i din situation.. Glad humørikon

Glad humørikonTak for svaret, det vil jeg afprøve ved næste rejse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)