Svar

god service men dårligt udførsel

Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af ens personlige oplysninger, som spam og scam./TIGERDYRET2301

<->Min kone har i dag købt ny telefon hos TDC i grenå. Det gamle nummer blev overført til den nye telefon, og vi fik at vide, den nye telefon virker først på mandeag når der er kørt opdatering hos TDC og så skulle alt være i orden.

Her i eftermidags døde min telefon, på skærmen står der "ingen tjeneste" Min telefon blev slukket og tændt igen, stadig "ingen tjeneste"

Vi har modtaget en mail i dag kl. 13,10 fra TDC med ordrebekræftelse og der står:

Vedrørende 23 XX XX XX(Udeladt) så det er vel derfor at min telefon ikke virker OG DET HAR VI IKKE BESTILT.

Så nu må jeg vente til på mandag og tilbage til butikken.

En weekend uden telefon

ELLER ER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE?

Hilsen Jørgen

icon

Bedste svar af tigerdyret2301 1 juni 2014, 20:43

Hej

Ja det er noget rod men der er ikke noget at gøre ved det før mandag Trist humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Ja det er noget rod men der er ikke noget at gøre ved det før mandag Trist humørikon

Vi var i butikken mandag kl. 10,00 og fik forklaret vores problem, fik 2 nye simkort i vores telefoner og nu virker de. Årsagen var forklarede sælger "systemet havde byttet om på vores telefonnumre"

Hilsen Jørgen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P