Gebyr for brev "POST"

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har lige opdaget, at jeg har betalt gebyr for brev "POST"  siden januar, men jeg har ikke modtaget nogen brev fra TDC, jeg regner med at det er regningen, den bliver sendt elektronisk via min mail, og bliver betlt over betalingsservice, er det bare sdan nogle gebyer TDC sender til folk, uden at de ved det, der er vel flere TDC kunder der har fået sådan en også, vil gerne høre hvad de har gjort ved det.

3 Kommentarer

Hej

Jeg linker lige til en gammel tråd her

Først skal du tjekke om du i selvbetjening står, at du er tilmeldt elektonisk betaling.

Hvis du er det skal du ringe til TDC kundeservice, for så må der været lavet en fejl, og så skal du selvfølgelig ikke betale.  

Da jeg var TDC kunde tjekkede jeg min regning hver måned, og det vil jeg også anbefale at du gør.  Du skal jo nok ikke forvente at tdc's systemer kan "SE" der er noget i vejen, derfor ekan det kun blive rettet når du ringer og gør dem opmærksom på det.

Nu er jeg youseekunde, og jeg må sige at det "glider i smør". Jeg har endnu ikke oplevet at der er fejl på mine regninger der.  Underligt at to firmaer i samme selvskab kan have så forskællige opfattelser af hvordan regninger skal se ud.

Når man altid har været tilmeldt elektronisk betaling , og finder ud af nu at man også altid har betalt til gebyr til post ??? Det er mange penge det drejer sig om , mange tusinde ( meget bad smiley ) hvordan får man de penge igen ? som I oplyser er en fejl for Jeres side ?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er en ting du skal henvende dig til You See angående.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)