Svar

Fup SMS

Jeg ved ikke om det er takseret anderledes end andet telefoni, men har i dag modtaget en sms med følgende besked:

Jeg har brug for dig, ring til mig nu 0079542134355.

Nu kender jeg ikke dette nummer, så jeg har bestemt ikke tænkt mig at ringe, men kan blot konstatere at nummeret hører til i Rusland - et eller andet sted.

Andre der har prøvet ligenende?

icon

Bedste svar af zyntech 19 januar 2015, 15:18

MajaH skrev:
Hej

ØHH  - jeg tror der vil blive rigtig mange kunder der vil blive rigtig sure hvis TDC begynder at blokere alle numre, uden at vide hvilke numre der er fup-numre og hvilke der ikke er. Tror du ikke det?

Hvordan skulle TDC vide at det er et fup nummer, hvis hverken du eller andre melder det til deres side?  Det står faktisk også i det indlæg jeg har vist dig: Anmeld nummer. 

ØHH MajaH - der er vel ingen grund til at udstille mig som DUM??? Det der ligger i dit svar med Anmeld nummer drejede sig om opkald og ikke SMS. Derfor valgte jeg at skrive igen... men nu har jeg anmeldt nummeret til TDC, så må de jo gøre ved det, hvad de lyster. Fortsat god dag!

Se original

5 Kommentarer

Hej

Denne artikkel er fra juli 2014

Politiet advarer mod fup sms

Se dette indlæg.

Fup opkald

Burde TDC så ikke blokere dette nummer, så andre ikke falder i fælden? Det kan ikke være rigtigt at udenlandske svindlere på denne måde kan få lov til at snyde helt almindelige mennesker... Gal humørikon

Hej

ØHH  - jeg tror der vil blive rigtig mange kunder der vil blive rigtig sure hvis TDC begynder at blokere alle numre, uden at vide hvilke numre der er fup-numre og hvilke der ikke er. Tror du ikke det?

Hvordan skulle TDC vide at det er et fup nummer, hvis hverken du eller andre melder det til deres side?  Det står faktisk også i det indlæg jeg har vist dig: Anmeld nummer. 

MajaH skrev:
Hej

ØHH MajaH - der er vel ingen grund til at udstille mig som DUM??? Det der ligger i dit svar med Anmeld nummer drejede sig om opkald og ikke SMS. Derfor valgte jeg at skrive igen... men nu har jeg anmeldt nummeret til TDC, så må de jo gøre ved det, hvad de lyster. Fortsat god dag!

Beklager.

Vi var vist to der misforstod hvad den anden mente. 

Tak ilm. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P