fri tale, favoritaftale

Hmm TDC!!!!

Jeg er egentlig en mere end tilfreds TDC-kunde, og har været det i mange år. 

Jeg skriver dette p.g.a. min svigermors (hun er 89 år) fastnetabonent. Hun fik engang i oktober besked på at hun kunne tale gratis resten af året og hele 2015. Det syntes jeg var en fin service, da en fastnet telefon jo ikke ligefrem er det billigste abonnement i har, så jeg meldte hende til denne ordning. Da jeg så i sidste uge tilfældig kontrollerede hendes regning kunne jeg se at hun havde betalt kr. 105,- i "tale" efter den "gratis" periodes start d. 13/10. Jeg ringede så til kundeservice og fik at vide at der skulle indsendes en klage,- men det skulle der så alligevel pludselig ikke, da jeg fortalte at jeg havde været en god tdc-kunde i mange år. (det burde jo i og for sig ikke gøre nogen forskel). Det blev så rettet og den flinke gut jeg talte med fortalt også at svigermor kunne spare gebyr for brevpost, hvis svigermor nu fik post sendt fra jeg pr. mail. Da hun ikke havde nogen mailadr. fik vi blot oprettet hende til min mail, så alt var egentligt ok. 

Efter nærmere gennemgang, kunne jeg så se at hun betalte ca. 70 kr i kvartalet for en favoritaftale, og i dag ringede jeg så til jer for at få bekræftet at man IKKE har brug for nogen favoritaftale når samtalerne er gratis!! Det kunne vedkommende jeg talte med da godt se, og jeg har allerede fået bekræftelse på at de ca. 70,- kr. pr. kvartal nu bliver afmeldt.

Jeg ved godt at vi selv har tilmeldt favoritaftalen på et tidspunkt, men i disse fagre EDB-tider, ville det klæde TDC at man selv havde gjort opmærksom på unødvendigheden af favoritaftalen. 

Alt i alt, drejer det hele sig jo ikke og "millioner" hvert kvartal,- men kundeservicen i et tilfælde som dette, lader en del at mangle. 

Jeg er stadig en glad tdc-kunde, men fremover vil jeg nok tjekke både min egen og svigermors tdc-faktura en ekstra gang :-)

med venlig hilsen

Arne Juel Larsen

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Helt bedstemt ville det klæde TDC med denn e service Glad humørikon

Jeg har selv fundet lidt på min abb som kunne ha været sparet...

Så det er med at være lidt våge når man gennem går regningerne Blinkende humørikon

Hej

Jeg suplerer lige Tigerdyrets svar:

Hvis ikke I  har givet TDC lov til at ringe til jer,så gør de det ikke, for der er faldet dom for ulovlig kontakt med kunder.

Om de så ringer til jer aligevil, ved udfyldelse af denne formular, ved jeg godt nok ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)