Fortryde afsendelse af mail

Hej har for ca. En lille uge siden bestilt et TDC abonnement som jeg sidenhen har fortrudt jeg har i forvejen 2 abonnementer hos TDC, nu skriver jeg så at jeg har sendt mobilpakken retur uden at tage den i brug og at jeg gerne vil annullere ordren, og så får jeg at vide at det kan jeg ikke da abonnementet er aktiveret pr. 30.12 det kan da ikke passe at jeg ikke engang har sat kortet i telefonen og så er det allerede for sent at fortryde, når der står at man har 14 dages fortrydelsesret ?...

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +1
Det er svært at besvare dine spørgsmål på baggrund af de oplysninger du giver.

Bl.a. er der aldrig fortrydelsesret hvis du har købt abonnementet i en fysisk butik - og det fremgår ikke om du har købt i en butik eller ved fjernsalg.

Derudover kommer det an på de betingelser du er blevet præsenteret for i forbindelse med salget. Her kunne det f.eks. fremgå at et aktiveret SIM-kort ikke kan fortrydes. Det er også OK i lovens forstand da der her er tale om en tjenesteydelse - ikke en vare.

På baggrund af det du har oplyst, så er det bedste råd nok, at du bør tage en snak med TDC og se hvad i kan finde ud af. Og det gør du ikke her..... Vi andre er også bare brugere.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)