Fejl ved viderestilling af bredbåndstelefoni


Når jeg forsøger at viderestille mit fastnets nr. til mit mobil nr. i selvbetjeningen får jeg følgende fejl.:

Der er opstået en fejl - prøv igen
Der er opstået en midlertidig fejl. Det kan i nogle tilfælde tage lang tid at hente data, så vent et øjeblik og prøv igen.

Vi beklager ulejligheden.

Jeg har forsøgt flere gange over de sidste ca. 2 uger uden held. Jeg har ikke mulighed for at viderestille vha. telefonen da der ikke er tilsluttet nogen, hvilket også er grunden til at det skal viderestilles.

Er der en mulighed for at gøre noget ved det?

Daniel

2 Kommentarer

Omdømme 3
Har du abonnement på viderestilling ?

Da det ikke er mig selv der administrerer mit abonnent kan jeg ikke være 100% sikker, men der er et grønt flueben ud for viderestilling i selvbetjeningsmenuen og det ville da også være mærkeligt hvis jeg har mulighed for at indstille viderestilling hvis jeg ikke har abonnement til det.

Daniel

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)