Svar

Fastnet telefoni


Badge
Ved forsøg på opkald i en måneds tid nu med min fastnet telefon, får jeg blot en optaget tone.
Det samme gælder, hvis jeg ringer til min fastnet telefon.
Jeg har prøvet at fejlfinde iflg. YouSee's forslag. Iflg. support fra YouSee har jeg haft mit Modem slukket i længere tid. Alt uden positiv virkning.

Mener at problemet må ligge hos YouSee. Hvad er løsningen???
icon

Bedste svar af Kasper 22 juni 2018, 12:18

Hej ForumBruger966

Velkommen på YouSee Forum! :)

Nu ved jeg ikke helt hvad der er prøvet, men et godt tip er at prøve en anden telefon og et andet telefonkabel ellers er det umiddelbart noget, som evt. skal forbi en tekniker via teknisk support.

Jeg håber, at du har fået løst problemet.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej ForumBruger966

Velkommen på YouSee Forum! :)

Nu ved jeg ikke helt hvad der er prøvet, men et godt tip er at prøve en anden telefon og et andet telefonkabel ellers er det umiddelbart noget, som evt. skal forbi en tekniker via teknisk support.

Jeg håber, at du har fået løst problemet.
Badge
Jeg kontakter en tekniker ved YouSee på telefon og håber på en løsning.

(Jeg tror dog stadig, at problemet er hos YouSee.)
Badge
Har i dag haft telefonisk kontakt på min fastnettelefon med en tekniker fra YouSee. Han oplyste mig, at han har rettet en fejl på mit modem, hvorefter fejlen burde være løst. Og fejl var blevet løst.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)