Spørgsmål

Fastnet Mini abonnement

TDC havde et "Fastnet Mini" abonnement, hvad hedder det hos Yousee ?

10 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Mener du kan ringe ind på 70704040 og bestille det
Omdømme 4
Badge +4
Her kan ses hvilke fastnet abonementer der fås. https://yousee.dk/fastnet.aspx
De har flere abonnementer, der ikke er vist på hjemmesiden.
Omdømme 4
Badge
Fastnet mini er et skuffeabonnement, derfor er det ikke på hjemmesiden, koster vidst nok omkring 50,- pr måned, men hundedyrt at ringe fra
Omdømme 4
Badge +4
Ja, fastnet er dyrt i forhold til et mobil abonement.
Omdømme 4
Badge +3
Jeg har beholdt mit fastnet abonnement til 20 kr./md. Ringer ALDRIG fra det, men har beholdt det, så andre kan få fat i os hjemme uden skelen til, om det er min kones mobil eller min, der skal ringes til. 20 kr./md. kan de fleste vel leve med. Magelighed koster somme tider lidt.
Omdømme 4
Badge
joern skrev:

Jeg har beholdt mit fastnet abonnement til 20 kr./md. Ringer ALDRIG fra det, men har beholdt det, så andre kan få fat i os hjemme uden skelen til, om det er min kones mobil eller min, der skal ringes til. 20 kr./md. kan de fleste vel leve med. Magelighed koster somme tider lidt.

Ja, men det er jo ikke Fastnet, men IP telefoni, men det kræver jo du har internet.

Iøvrigt er der mange ældre alarm anlæg der kræver fastnet og der kan vvære ældre, der bare vil have adgang til fastnet, og f.eks. bliver ringet op på telfonen
Omdømme 4
Badge +3
Enig, det er IP telefoni, der virker som fastnet.
Omdømme 4
Badge
Det er da en fin service, du har over for dem, der kunne finde på at ringe :-)
Omdømme 4
Badge +3
mich skrev:

Det er da en fin service, du har over for dem, der kunne finde på at ringe :-)

Også en fordel for os selv. Er der en, der ringer og vil tale med os begge, skal vi ikke "dele" mobil.:S

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)