fastnet

Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af ens personlige oplysninger, som spam og scam. Håber der er forståelse for dette.MVH Tigerdyret2301  HALLO HALLO Ring til vores mobil numre!!
VI HAR FÅET TDC HOME TRIO I FREDAGS DEN 31.01.2014.
Bestillingen er accepteret 17.12.13. Men Energi midt er først sagt op fra TDC den 21. januar 14!
DEr kan ikke ringes til os på vores FASTnetNUMMER. Vi ringer til TDC fredag eftermiddag. De ringer tilbage (på vores fastnettelefon) kl. 17.17 og siger, at nu er det i orden!! Det burde det jo også være, når opkaldet besvares på fastnettelefonen!! Søndag aften opdager vi så, at det ig...en er galt!!

Ringer igen til TDC (fra fastnettelefonen) Efter et stykke tid (ca. 44 min) svares der::
Der kan først ringes på XXXXXXXX fra 7. februar idet Energi midt først vil frigive nummeret da!!
Jeg forlanger så, at TDC sender en teknikker, der laver det således, at vi vender tilbage til Energi midt indtil fredag. NÆJ det6 vil TDC ikke!!

4 Kommentarer

Hej tovebjarne

Andre kunder kan desværre ikke hjælpe dig.

Det er altså en offentlig side du skriver på og her i forum er du anonym. Derudover er det kun andre kunder der svarer.  Hvisdu vil have fat i TDC, er du nød til at ringe til dem igen, eller som alternativt kontakte dem på deres facebookside. 

ps. Du skriver sådan: Der kan først ringes på XXXXXXXX fra 7. februar idet Energi midt først vil frigive nummeret da!!

Er det så ikke Energi Midt du skal kontakte?

Nej det er det ikke.  Det er TDC der har instaleret TDC hOME trio i fredags.  Man glemte bare, at orientere mig om, at man ikke kunne ringe

til mit normale fastnetnummer, idet man havde kappet forbindelsen til Energi midt, og at man havde givet mig et midlertidigt nummer. SOM JO INGEN kendte.  Energi midt havde TDC først opsagt den 21.01.14,  Skønt jeg havde bestilt hos TDC 2 uger før 31. december 2013,.

TDC giver kompensation, så det er OK!  MEN forløbet har IKKE været OK.  Det burde have været TDC der kom med løsningen og det BURDE have været lavet i fredags den 31.01.14.  Det er jo forbindelsen der er vigtig og IKKE kompensationen!!

Ok Tovebjarne

Det er da noget møj. Jeg troede, at man fik brev fra tdc, når man som ny kunde bestilte et produkt og at der i brevet stod hvad du kunne forvente. 

Fordi du har fået kompensation, må det betyde at TDC er klar over, at du ikke har fået noget at vide, og så må vi jo håbe at TDC husker det til næste kunde. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)