Svar

fastlåst skærm på sony xperia s

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har en sony xperia s, som jeg kun kan foretage nødopkald med ??

Jeg kan godt ringe til telefonen, men kan ikke ringe ud, og jeg kan ikke komme ind i telefonen??

Den er simpelthen fastlåst i skærmen med kun nødopkald??

Er der nogen  der kender til dette problem?

Den virkede upåklagelig forleden aften, så satte jeg den til opladning natten over, og dagen efter kunne jeg ikke andet end foretage nødkald.

Flemming

icon

Bedste svar af sawart 13 oktober 2013, 16:08

Jeg har fået løst problemet via Sony, som påpegede, at det sikkert skyldtes en systemfejl, som nu er udbedret via PC companion.

Flemming

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder umiddelbart som om forbindelsen til SIM-kortet har været afbrudt - af en eller anden grund....

Prøv at genstarte telefonen. Hvis det ikke hjælper - så prøv at tage simkortet ud. og kontroller at kontakterne er blanke.

Min Samsung kan finde på det samme - men det plejer at hjælpe med en genstart.

Vh

Peter

Hej Peter, nej desværre det hjælper ikke at genstarte telefonen, og jeg kan ikke se nogen fejl ved simkortet, som også er forholdsvis nyt(fra august 13), så jeg ved simpelthen ikke, hvad der er sket, men nu må jeg eventuel prøve at lade batteriet gå tør for strøm, for at se om det kan hjælpe.

Men mange tak for forslagene til at løse problemet.

Flemming

Jeg har fået løst problemet via Sony, som påpegede, at det sikkert skyldtes en systemfejl, som nu er udbedret via PC companion.

Flemming

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P