Fast dormancy | YouSee Community

Fast dormancy

Er i med på noderne TDC, understøtter i det på jeres net, eller kommer det i nærmeste fremtid - det er jo synd og skam med alle de nye smartphones i omløb at man ikke kan få fuld udnyttelse af dem på jeres net 😞

5 Kommentarer

Fast Dormancy funktionen har intet med dækning at gøre, som nævnt ovenfor er det en batteri sparefunktion.
Den er en integreret del af android telefoner, men kan vist kobles fra manuelt på enkelte modeller.
Funktionen ligger også i IPhone Ios, men kan såvidt jeg forstår også slås fra manuelt på dem.

Problemet er og forbliver at Android telefoner oftest ikke kan slå funktionen fra uden at roote telefonen - som følge heraf har de langsommere netforbindelse (da Fast Dormancy ikke understøttes på danske net) OG ringere batteri levetid 😞
Omdømme 4
Badge +1
Hej

Det vil sige at alle android telefoner ikke virker på TDC net??

At den stå og skifter lyder som et problem med telefonen eller dækningen...

men hvis det er dækningen der er gal skulle du kunne komme på det mobile net hvis du fx gik uden for...

Omdømme 1
Hej IceDaForce

Som suplement til Tigerdyret23's indlæg vil jeg gerne oplyse, at du skriver i et brugerforum, og det er som sådan du får svar. Hvis du vil være sikker på at få svar fra TDC, er du nød til at kontakte kundeservise, eller måske skulle du prøve at spørge på facebooksiden med mindre at andre brugere kan give dig et svar..

https://www.facebook.com/tdc?fref=ts

I princippet - Jo..
Fast Dormancy er en batterisparefunktion, den ses tydeligst i brug når din telefon skifter mellem forbindelses-ikon H/3G/E (på ældre telefoner uden 4G). Som jeg forstår det, vælger telefonen den optimale forbindelse/hastighed på et givet tidspunkt.

Men i den virkelige verden, standser min telefon ofte mellem netop H og 3G ikon, og står bare og skifter frem og tilbage mellem de 2, uden egentlig at få hul igennem - og dermed uden egentlig forbindelse...screen freeze :-(

Efter igen at have læst lidt på et android udvikler forum ser det ud til, at det er fordi telefonen understytter førnævnte "Fast Dormancy" - men netværket gør ikke..

Omdømme 4
Badge +1
Hej

Fast dormancy er det ikke det prg som kobler op og ned på internet..??

Det køre i alle nyre android mobiler...

Besvar