Svar

Får aldrig 4g eller 3g på min Sony Xperia z1 Compact.

Jeg får aldrig bedre hastighed end h+ på min Sony Xperia Z1 Compact. Det gælder såvel i Helsingør som i København. Mobilen kører standard Android 4.4. Jeg tænker, at TDC's netværk er inkompatibelt med denne mobil. Hos min gamle udbyder fik jeg fint 4g.

Er der en udsigt til løsning på dette problem?

icon

Bedste svar af bfischer 7 januar 2015, 13:08

Tak for svaret.

Jeg har talt med supporten som fandt ud af, at TDC ikke inkluderer 4G i mit nuværende abonnement. Det kunne jeg tilkøbe ved at overgå til en større mobilpakke.

Så sagen er løst med dette.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej bfischer

Der kan være flere årsager til, at du oplever problemer med 4G, men der er ikke nogen generelle fejl, og Sony Xperia Z1 Compact skulle meget gerne kunne udnytte vores 4G netværk.

En mulighed kunne være, at telefonen ikke er indstillet korrekt. En anden kunne være, at det SIM-kort der sidder i telefonen er et ældre SIM-kort.

Jeg vil anbefale dig at kontakte vores support - det kan du gøre her: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Tak for svaret.

Jeg har talt med supporten som fandt ud af, at TDC ikke inkluderer 4G i mit nuværende abonnement. Det kunne jeg tilkøbe ved at overgå til en større mobilpakke.

Så sagen er løst med dette.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P