Etabler fastnet forbindelse

Hej TDC

Jeg bor, hvor der ikke er etableret nogen fastnetforbindelse.

Jeg vil gerne have fastnetforbindelse, da jeg lige kører på ustabilt internet, og har parabol, som jeg gerne vil udskifte med en kombipakke fra jer.

Hvad vil det koste, hvis vi skal have etableret en ny fastnetforbindelse?

pft

Jan B. Olsen

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan,

Du kan læse mere omkring oprettelse og priser på TDC Fastnet her:
http://privat.tdc.dk/telefoni/fastnet/fastnet/

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan

Tak for dit indlæg.

Når man skal have etableret en fastnet linje, er der nogle ting man skal være opmærksom på.

Hvis der før har været en fastnet linje på adressen, og der er lavet telefon stik, så koster det normalt 950 kr at få oprettet en fastnet linje.

Hvis der ikke er nogen ledningsvej ind på adressen og ikke oprettet noget telefonstik, koster det 950 kr i oprettelse, 200 kr for det første stik samt 495 for teknikeren.

Du skriver, at du godt kunne tænke dig en af vores pakke løsning, det syntes jeg lyder som en rigtig god ide Glad humørikon

Vi har faktisk lige fortiden at fantastik godt tilbud på vores HomeTrio, hvor oprettelsen er gratis. Det vil sige, at du spare de 950 kr. og ikke nok med det så er prisen også kun 299 kr. de første 3 måneder du kan se mere om tilbudet her: www.tdc.dk/tv

Håber det svare på dit spørgsmål, du er altid velkommen til at skrive tilbage Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Hej Thomasg

Der har ikke før været etableret stik, og der er ikke nogen ledningsvej.

Ikke for at rose jer for meget, men så lyder det umiddelbart meget billigt, at i kan etablere det første stik, for 200,-? Der skal vel gravearbejde og alt muligt med ind over??

Jeg ser frem til den videre dialog.

MVH

Jan B. Olsen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan

Tak for rosen Glad humørikon

Hvis der ikke er nogen ledningsvej eller telefonstik ude hos dig, så bliver den samlede pris 1645 kr., bortset fra hvis du f.eks bestiller en HomeTrio hvor der lige nu er gratis oprettelse.

Grunden til at vi kan gøre det så billigt, set i lyset af vi muligvis skal have gravehold ud, er at vi har forsyningspligt og ikke må tage en højere pris (selv om det sandsynligvis koster os en hel del mere) Glad humørikon

Håber det svare på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen

ThomasG

Det undrer mig at den forsyningspligt som TDC siger sig have ikke dækker alle kunder!

Jeg har lige modtaget et "tilbud" fra TDC, med ikke nogen som helst specifikation om arbejdets omfang, på 9.000 DKK + moms for at få etableret en fastnetslinie ind til mit hus.

Og den reference jeg fik når jeg talte om forsyningspligt var at den er teknologineutral, dvs hvis der var mulighed for at få et mobilabonnement, så gik TDC fri fra pligten at etablere noget som helst!

Det på trods at det er tale om at vi vil så ikke kunne få fast bredbånd og tv i vores nye hus.

I mine øjne lyser det bare MONOPOL!

Jeg har engang fået nogen som helst forklaring på hvordan det kan være at jeg har fået nøjagtig de samme information som ThomsG (TDC ansat) har givet på dette inlæg, af en anden medarbejder på TDC telefonsk for en måned siden, og fra TDC Kabel afdeling i september/oktober måned i sidste år.

Vil nogen kunne forklare mig hvad det er jeg som forbruger og (indtil videre) TDC kunde kan regne med?

Redigeret af Stefan 270115 - fjernet navn

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Forsyningspligt

Forsyningspligten er skruet lidt anderledes sammen, end den var engang.

Forsyningspligten handler kun om telefoni, og hvis der kan laves en mobiltelefoni-løsning (med dækning) på din adresse, så har vi overholdt forsyningspligten.

Der er ikke forsyningspligt på bredbånds- og TV-løsninger. Derfor er det dig selv, der hæfter for omkostningerne i forbindelse med etablering af en linje.

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P