email iphone

• Deltager
  • 6 kommentarer
Har før kunne sende mail fra min iphone 4s. Men pludselig får jeg beskeden: der er anbragt en kopi i udbakke. Afsenderadressen "xxxx"mail.dk blev afvist af serveren.

Har ikke ændret nogen nogen steder -så syntes det er lidt mærkeligt at jeg pludseligt bare ikke kan sende mail :-( Nogen forslag til hvad jeg kan gøre - uden at det bliver alt for teknisk

9 Kommentarer

Hej kam12

Det tyder på der er fejl ved den mail du har forsøgt at sende. 

Kan det lade sig gøre at slette den mail, oprette en ny og prøve igen. 

For at tjekke om det hjælper, kunne du derefter prøve at skrive en mail til test@mail.dk 

Hej igen. Har prøvet og får stadig svaret: der er anbragt en kopi i udbakken. Afsenderadressen "XXXx@mail.dk blev afvist af serveren. Har ikke haft problemet før. :-(

Hej

For at udelukke fejl på din webmail. http://mail.tdc.dk/

Prøv at logge på webmail, og send en test-mail direkte fra webmail til din webmail. 

ps. Har du evt. en pc med en indstaleret mailklient, hvor der i den udbakke ligger en mail med fejl? 

Det virkede ok med web mail til web mail

Øh har en stationær og der er jo mail også - den må jeg lige tjekke. tak for svar/forslag. vender tilbage når jeg har tjekket den stationære, havde ikke lige tænkt at det måske var den der var skyld i fejlen :-D

Øv ingen fejl mail på den stationære. Må nok bare indstille mig på ikke at kunne sende mail fra min iphone :-(

Hej igen kam.

Jeg kender godt det der med at prøve en masse og at intet hjælper. Jeg synes dog du skal give din iphone en chance mere.  Hvis du har mail som du ikke vil miste, så gem dem på din pc.

Dernæst kunne du prøve at afindstallere din konto, for at lave opsætningen igen.

husk dit serverlogin er din mailadresse og det pasword du i sin tid oprettede da du oprettede din mailbox. Kan du ikke huske det kan du muligvis se det på din pc-opsætning elles skal du oprette et nyt på webmail under indstillinger. Gør du det skal du huske at forandre paswordet på din pc  også. 

Hjælper det ikke, har jeg desværre ikke flere svar til dig.

Opsætning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063#mail

Det hjalp desværre ikke. Men tak for hjælp/forslag alligevel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8