Elendig 3g/4g dækning

for et års tid siden fik jeg nyt arbejde og fik af arbejde betalt telefon. IPhone 5 ´+ TDC ehverv

Jeg har altid haft Telia og været rigtig glad for det, har aldrig været ude for der ikke har været dækning. næsten altid 3G (har aldrig haft en 4g telefon med telia).

Aldrig har jeg været så skuffet over en 3G dækning som med TDC, halvdelen af aalborg by har kun egde, og det er endda høj sat synes jeg, bor i ca 1 km fra cemtrum i Alborg. og har ikke 3G neti en radius på 200 meter rundt om min bopæl. Jeg arbejder i aabybro (ca 20 km nordvest for aalborg) og tager bussen derop hver dag, det er ikke engang muligt for mig at streama radio derop. Bus turen tager ca 30 min, og derudaf kan jeg høre p3 ca 5 min. Det er pisse godt!

Men hvad, jeg vidste jeg ville få en IPhone 5S når den udkom, og den ville være i stnd til at modtage 4G på den, så det kunne jeg se frem til. Fik så min 5S for en måneds tid siden.

Jeg har endnu ikke set at jeg har modtaget 4G på den!!! intet sted i Aalborg har den stået på 4G. Jeg bor 300 meter væk fra en TDC 4G mast. og jeg har edge på min telefon. 

Er Jeres 3g/4G bare så elendigt. jeg synes det er SKIDT! især for danmarks største ehvervs-udbyder. Jeg har lige bestilt nummerflytning igen. Jeg betaler hellere 200-300 kr i telefonregning selv, for derimod at have ordentlig mobilbredbånd!!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)