Efter nyt abonnement på min mobil (iPhone) kan jeg ikke oprette forbindelse til trådløst netværk

Jeg har netop fået et nyt abonnement til min iPhone.

Jeg har samme nummer som hidtil - og samme trådløse netværk, men når jeg forsøger af komme på WI-Fi kommer en pop up: Kunne ikke oprette forbindelse til netværket HomeBox". Den kan altså godt finde det trådløse netværk, men bare ikke oprette forbindelse?

Vi har en iPhone mere, hvor der ikke er noget problem - Heller ikke min iPad har problemet.

Der har tidligere (samme mobilnummer) heller ikke været problemer. - Først efter nyt abonnement?

Hvad sker der?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Umiddelbart har jeg ikke nogen forslag - men det lyder som om du leder efter fjlen et forkert sted. Wi-fi delen af en smarphone har INTET med telefondelen at gøre.

Du kan derfor være helt sikker på at der ikke er nogen som helst sammenhæng mellem det nye abonnement og problemerne. Da dine andre enheder ikke har noget problem, er der kun EN mulighed tilbage - og det er telefonen.... Men ud over at prøve at genstarte den har jeg ingen forslag der....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)