Dataforbrug på mobil


Jeg har i dag modtaget en besked om at jeg har brugt 80% af mit data. Dette er jeg meget uforstående for, da det i dag er den 2. i måneden, og jeg har næsten kun været på mit trådløse internetforbindelse? Er det en fejl, eller hvad er der lige sket??

Mvh. en frustreret TDC forbruger!

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej

Tjek på din faktura i selvbetjening, for hvilken periode dit abonnement løber.

Da jeg var mobilkunde løb mit fra den 18. til den 17. i den efterfølgende måned.

Omdømme 1
Hej
Dette er et kundeforum, så en lille tilbagemelding til os kunder er meget kærkommen. Det hjælper andre kunder med samme problem, hvis vi ved om årsagen var perioden.
:-)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)