Dårligt signal

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej.

Jeg vil starte med at sige jeg bruger Telmore, men da de bruger samme net som TDC , vil jeg høre om det virkelig kan passe at jeg skal have så dårlig signal, Telmore siger at signalet skulle være perfekt.

Årsagen er at efter jeg skiftede til telmore , fik jeg nyt simkort, den med micro kort indbygget, siden har jeg haft problemer, har nu 4 gange fået nyt kort men med samme problem.

Da jeg brugte det gamle kort uden micro kort havde jeg fulgt signal, og forsøgte med et lånt kort også med Telmore samt Telenor hvor det hele virkede fint.

Problemet med signal er at jeg på min arbejdsplads på Herning Bibliotek ingen eller næsten ingen signal har, det svinger mellem 94-102 db som er = 0... Antennen sidder på den anden side vejen på en boligkompleks mindre en 100 meter fra hvor jeg arbejder og der er ingenting der spærre for signalet.

Da min mobil er en Samsung Galaxy S 2 og den ikke kan bruge 4G skiftede jeg fra 4G til 3G og håbede det kunne hjælpe på signal forholdet, men heller ikke denne løsning kunne hjælpe.

Der må da være noget helt galt med TDC's net .

Håber på et svar som kan guide mig videre.

Niss

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Mange gange lige ved en mast er der dårlig dækning hvis du fx prøver bare 100 væk kommer der fuld signal... 

Ikke at det hjælper dig

Tak for svaret.

Nej desværre hjælper det ikke mig, og det undre mig, at hvis 2 mobiler ligger ved siden af hinanden  er der forskel, det er kun min der har dårlig signal.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja det lyder godt nok mærkeligt.. Den virker normalt?? Du kan muligvis prøve en hard reset men så mister du så alt på telefonen..
Jeg har lavet en fabriksgendannelse, så den skulle være helt ren og det hjalp ikke.

Tænkte så at det måske skyldes at min pakke ved Telmore var med 4G og lavede det om til 3G, da min mobil ikke kan køre 4G, genstartede telefonen men heller ike denne gang gav det resultat.

Nu har jeg fået sendt nyt kort for 4. gang, men deter jo stadig det simkort med micro, havde de så sendt det alm simkort kunne det nok have løst mit problem.

Jeg har prøvet al bruge et andet Telmore kort "simkort"  og det virkede, både med genvejstasten til mobilsvaren og signal.

Har læst at andre oplever problemer når de modtager nye kort, så det er jo ikke kun mig, selvom de bliver ved med at der er fejl på min telefon.

De nye kort jeg har modtaget har jeg afprøvet i en anden telefon og oplever samme problemer på den.

Før skiftet til Telmore havde jeg Callme med alm simkort , her var der intet problem.

Omdømme 2

Ved at tdc sender sim kort der kan bruges som alm sim og micro men sna skal bestille en spec hvis det skal være nano...

Telmore fortæller mig at de kort jeg har fået er dem alle bruger i dag.

Jeg bruger ikke nano kort, men det kort som virkede er kort uden microkort indbygget til at trykke ud.

Omdømme 2

så er jeg ved at være blank.. Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P