Dårligt signal

Hej!

Jeg skiftede til TDC fra Telia her for et på måneder siden.. Hos telia havde jeg altid fuldt signal og har aldrig oplevet noget.

Da jeg skiftede til TDC lånte jeg samtidig min kærestes gamle iPhone. Den havde virket fint på Telia, men da den efterhånden var begyndt at bliev gammel troede egentlig at det var den der havde problemer med at få et ordentligt signal.. Den havde altid kun max 1-2 streger signal ud af 5. (med TDC)

Men nu har jeg fået en Samsung Galaxy S4 og den har stadig kun 1-2 streger signal..

Jeg bor i centrum af Odense så regner ikke med det er pga manglende master? Kan det være mit sim kort der er noget galt med?

Når jeg ringer til folk har de svært ved at høre mig og jeg falder ofte ud.. og samtalerne bliver ofte afbrudt

1 Kommentar

Hej Mathiiasg,

Mange tak for dit indlæg.

Ud fra din beskrivelse er det muligt at vi har driftsforstyrrelser i det område du befinder dig i.

Vi kan anbefale at du tager et kig på vores dækningskort for at se om der skulle være forstyrrelser i dit område og her vil du også kunne melde dit problem ind så vi kan sikre os at dækningen er optimal i dit område.

Der er selvfølgelig også den mulighed at det kunne være dit simkort. Dette kan meget simpelt testes ved at se dækningen på et andet TDC abonnement, på samme lokation. 

Link til driftsinfo og dækningskort:

http://daekning.tdc.dk/driftsinfo.html

Du ønskes en rigtig god weekend.

Hilsen

Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@