Dækning Kastrup Telia v TDC

Jeg har lige skiftet fra Telia til TDC - faktisk er det kun 3 dage siden og allerede nu overvejer jeg kraftigt at skifte tilbage til Telia... Hvorfor? Jo - sidder hjemme (Vestermarie Alle) og har KUN E-dækning med Telia havde jeg 3G/4G-dækning! I dag var jeg en tur i Fields og havde INGEN datadækning igen med Telia havde jeg 3G/4G-dækning - gik en tur over i TDC butikken og fik at vide at det var min iPhone der var problemet tiltrods for at jeg IKKE har skiftet telefon siden skiftet fra Telia...

Nogen forslag eller skal jeg leve med det (NEJ)...

-M

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu giver du jo selv et svar på dit spørgsmål - så jeg ved egentlig ikke om du overhovedet vil høre hvad andre har at sige.... :-)

Men du oplyser ikke hvilken I-phone du har. Det svar du har fået i butikken skal sagtens være helt korrekt. Du skal jo koble op til et andet net. Og når nu Apple har valgt, at ders telefoner ikke skal understøtte alle de frekvnsbånd der udbydes 4G på - tja.... Så er det jo sådan det er.

Mender findes da masser af udemærkede telefoner fra andre fabrikanter der ikke har de særheder.

Vh

peter

Jeg bruger en iPhone 4S (3G) og et mobilt bredbånd (4G) - nu havde jeg jo ingen problemer med Telia og undre mig over at INGEN data dækning havde i et område hvor jeg ikke før havde problemer før... Ligesom jeg hjemme kun har EDGE dækning - før fuld 3G/4G dækning!

Bruger min telefon (samt mobilt bredbånd) en del i min hverdag da jeg ikke altid er i nærheden af en WIFI løsning...

Hvorfor skulle løsningen være at skifte telefon - er tilfreds med telefonen og ønsker ikke at skifte!

Jeg vil gerne blive hos TDC (grunden til at jeg skiftet) men er erhvervsafhængig af datadækning fungere...

-/M

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

4S kan altså ikke benytte sig af 4G-nettet.....

Så jeg er stadig ikke helt klar over hvad vi taler om her....

Vh

Peter

Hej,

jeg har mere eller mindre samme problem og opfattelse af TDC.

Jeg bor ligeledes i Kastrup men bevæger mig dagligt rundt i det meste af Storkøbenhavn.

Både på Nokia N8, iPhone 4s samt iPhone 5s er der 3g/4g overalt jeg har været med (3/Oister), hvorimod der med TDC er Edge overalt med undtagelse af ganske få steder.

Når man derudover tager i betragtning at det har været således i flere år, så er det ganske enkelt under al kritik at TDC ikke retter op på det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)