Spørgsmål

Dårligt signal efter start på ekstra kanaler (ældre samsung box), samt tv arkivet er forsvundet.

Hej. Jeg har tidligere fået godt hjælp herind - og det er jo skønt. Jeg håber jeg er lige så heldig denne gang.

Jeg har en særordning (pga mange fejl fra you see´s side) med en fuldpakke til særpris på en ældre Samsung boks (plus boks). Jeg har netop tilkøbt nogle ekstra kanaler og har sat det fremsendte kort i boksen.

Ekstra kanalerne fremstår ofte udtværet, med større punkter der flyder ind i hinanden og hænger fast. Det er ikke hele tiden, men ofte er kanalen ikke værd at se pga dette. Er det kortet der er noget galt med?

Samtidig har jeg også mistet muligheden for at søge i TV Arkivet. Arkivet fremgår af oversigts skriften i Menu, men ikke når man går ind i detaljerne.

Nogen der har gode råd - eller skal jeg fejlmelde kortet?

Stor hilsen fra Gabriella

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis der er pixelering i billedet, så tyder det på signal problemer, så det skal du se på.
Omdømme 7
Badge +3
YouSee har i dag (15-02-2018) haft nedbrud, som kan være årsagen eller årsag til en del af problemet (f.eks. at arkivet ikke virker), hvis problemet er opstået i dag. Nedbruddet har varet fra kl. 09:17 til kl. 17:20. Det vides ikke hvor mange det har berørt. Jeg var berørt ved at internet ikke virkede, og at film og arkiv på YouSee Plus-boksen heller ikke virkede, men alle TV-kanaler (også ekstrakanaler) fungerede. Internettet virker nu igen.
Mange tak for svaret - mit problem har desværre varet i flere dage - så det er formentlig ikke det. Men tak for informationen :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)