Bredbånd, telefoni og tv: Ingen forbindelse!!


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Ingen forbindelse - hverken til bredbånd, IP-telefoni og tv. Ingen mulighed for at få en driftsmelding via jeres hjemmeside og dernæst er der ingen mulighed for at komme i kontakt med jer pr. telefon.

Det er ikke i orden.

Siden i går, den 18. januar 2014, har vi været uden forbindelse.

Forventer snarest at modtage information fra jer om I har registeret dette nedbrud og hvornår vi kan forvente normal drift.

Ser frem til at høre fra jer.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Dette er et bruger til bruger forum.... Der er godt nok nogle TDC-folk der kigger med af og til - men det er mere for at give gode råd ol.

Der er INGEN der har mulighed for at identificere dig, og dermed HVOR problemet er, ud fra de oplysninger der er her på Forum. Så du er nødt til at kontakte TDC direkte.

Bemærk at det er muligt at fejlsøge direkte via dit telefonnummer under fejlsøgning. Hvis denne automatiske fejlsøgning finder en fejl, så bliver du automatisk stillet videre til at oprette en fejlsag. Hvis den automatiske fejlsøgning ikke finder nogen fejl - så ligger fejlen sandsynligvis internt ved dig, og det kan man ikke nødvendigvis måle sig frem til ved en automatisk fejlsøgning. Derfor vil sådan en fejl ikke optræde på lister over kendte fejl. Igen er du nødt til at kommunikere direkte med TDC i det tilfælde.

Vh

Peter

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)