Bøvl med TDC generelt

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvad gør man med TDC når alt går galt. I februar kontaktede jeg TDC for at få et et mobil abonnement og overflyttet min kones mobilnr. til TDC. Ifølge sælgeren, kunne vi få vores fastnetnummer gratis viderestillet til et af mobilnumrene. Alt så godt. Men viderestillingenen blev aldrig aktiv, før jeg havde rykket TDC og nu kostede det pludseligt 49 kr i måneden. Klagede over det, og har nu fået 6 mdr. gratis, og så må vi se til den tid. Men så dukker der pludselig en regning op på fastnet 463,- kr. Den har jeg selvfølgelig reageret på, og skulle få en ny regning. Men ak, fik en rykker i stedet. Snakkede med regningsservice og ville have oplysning om, hvad jeg havde betalt på hvilke numre og perioder. Det kunne jeg ikke få uden et kontonummer. Skulle på homebanking for at finde kontnummer. Det kunne jeg ikke, for det har TDC ikke sendt med opkrævningen. Nu har jeg pludselig heller ikke data længer. TDC påstår jeg har brugt mine 3 Gb. Men det passer bestemt ikke da jeg næsten kun bruger min ipad og telefon på mit wi-fi når jeg bruger data.

Jeg kunne blive ved med at skrive, men jeg orker det ikke.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)