Svar

Booke tid i TDC butik

Er der ikke noget med at man kan booke tid i en TDC butik til hjælp med opsætning af mobilen?

icon

Bedste svar af Robert1 9 september 2013, 10:40

Var/er der ikke noget om at man kan booke en tid i en TDC butik til hjælp med psætning af mobilen eller hvis man har andre problemer med sin mobil?

Se original

6 Kommentarer

Var/er der ikke noget om at man kan booke en tid i en TDC butik til hjælp med psætning af mobilen eller hvis man har andre problemer med sin mobil?

Hej Robert

Du har skrevet to næsten ens indlæg. Derfor har jeg samlet to tråde til en.

Da jeg købte mobil spurte jeg om jeg kunne få hjælp, hvis jeg ikke kunne finde ud af det. Jeg fik at vide at det kune jeg godt, hvis der ikke var travlhed.

Jeg har derfor rost dit indlæg, fordi det måske kunne være en god ide. Ærgerligt at du ikke stillede det som et forslag i "Forslg og idder", men det kan jo godt være en af moderatoerne ser dit udmærkede indlæg.

Når det er sagt, så kunne det være du skulle skrive dit mobilmærke. Måske er der en herinde der kan give dig et tip til opsætning. Blinkende humørikon

Hej Maja,

Tak for svaret Glad humørikon Jeg tuller forbi en TDC butik og satser på de har tid - det er en Huawei Y300 jeg har, men af en eller anden grund kan jeg ikke få den til at opdaterer de apps jeg har instaleret - den står bare og "tygger" på det når jeg har bedt den om at opdaterer Gal humørikon

I den forbindelse syntes jeg at jeg havde set et link på TDC's hjemmeside hvor man kunne booke en tid til hjælp, men nu kan jeg ikke finde det mere - som sagt, så trisser jeg bare forbi en butik og ser om de har tid.

Mvh Robert

Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud i din by, men i min, skal man være usansynlig heldig, at ramme et tidspunkt hvor der ikke er en mega kø.

Du kunne jo prøve at ringe dertil først. De må sgu da vide, om man kan booke tid eller ej. Meget glad humørikon

Robert -

stoooooop!

Er det denne side du ikke kunne finde?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=31559

Jep - juhuuu så havde jeg set rigtigt - den fantes Meget glad humørikon 1000 tak for hjælpen

Mvh Robert/hometrio kunde

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P