Blokering af indgående hemmeligt numre


Hej 

De sidste par måneder bliver jeg ringet op på min mobil med hemmeligt nummer op til flere gange om dagen og midt om natten... enten bliver der lagt på eller så lytter de bare...

er der nogen der kan hjælpe, hvordan kan man blokere ingående hemmelige opkald?


5 Kommentarer

Omdømme 6
Det kan man ikke....

Men - hvis du mener du er udsat for chikane, så skal du naturligvis ikke finde dig i det. Fremgangsmåden er at indgive politianmeldelse. Politiet kan få en kendelse til at få at vide hvem der har nummeret - og så har vedkommende noget at forklare....

Vh

Peter

Omdømme 2
Hvis det ikke er noget man kan nu, så synes jeg man skulle se at få det lavet så man kan. Jeg tager konsekvent ikke telefonen når der står hemmeligt nummer, så det ville være en fordel hvis den overhovedet ikke ringede.

CIA -Caller Identification App  Hej Er det en Android telefon så brug denne appADAFFIX
det man måske kan gøre er at sætte sin telefon til at ringe med en ringetone som intet siger, og derefter på de man ønsker opkald fra sætter en anden ringe tone som man godt kan høre

alle android tablets og telefoner kan dette, bare husk at sætte den default ringe tone til ingen lyd, så stopper det snart, og hvis ringe tonen er hej benny det er lars, tag nu telefonen, så kan man også høre hvem ringer

hvorvidt fastnet telefoner også kan have nummerbestem ringning ved jeg ikke

på android sættes ringetone pr nummer i telefon bogen

Omdømme 2
Det er absolut ikke noget alle telefoner kan. Jeg har en ganske almindelig mobiltelefon, der ikke kan meget andet en SMS og almindelig tale. Jeg kan ikke tilknytte forskellige ringetoner til forskellige numre, og jeg har ikke tænkt mig at købe andet, bare for at kunne det.

Der burde være mulighed for en total blokering af ethvert hemmeligt nummer. Hvis folk ikke vil give sig til kende når de ringer til mig, så er det ikke nogen jeg ønsker at snakke med. Jeg synes det er fuldstændig forkert, at der overhovedet eksisterer hemmelige numre. De bliver ikke brugt til meget andet end af telefonsælgere, der vil skjule hvem de er, fordi de udmærket godt ved, at man ikke tager telefonen, hvis man kan se at det er dem der ringer. Det burde fandme slet ikke være muligt at have hemmeligt nummer.

Besvar