Betinget viderestilling er aktiv

Beskeden stod at læse, da jeg foretog et opkald. Jeg har ikke viderestilling, jeg har fravalgt telefonsvarer, da man stort set altid kan se, hvem der har ringet. Jeg foretog et opkald igen, og beskeden dukkede op igen.

Jeg har haft store problemer i mere end et år med opkald til mig, hvor den der ringer får at vide, der ikke er forbindelse til telefonen. Jeg får en SMS med oplysning om, at det og det nummer lige nu har forsøgt at ringe. Telefonen ligger ved siden af mig, og der er fuld forbindelse. Antennen står 150-200 m. herfra i fugleflugtslinje. TDC har forsøgt at udbedre fejlen, jeg har måttet betale for nyt simkort, da tdc mente fejlen lå der og jeg har afprøvet forskellige telefoner uden fejlen forsvandt. Udvidet mobilservice gjorde et eller andet i sidste uge, hvilket måske har fjernet fejlen, men så er ovenstående besked dukket op.

Har andre haft tilsvarende problemer?

Gitte

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sallie, 

Velkommen til TDC Forum Glad humørikon

Jeg kan se, at du ikke har fået et svar i denne her tråd. 

Du skriver, at du har talt med udvidet mobilservice, som muligvis har pillet ved dit abonnement. Her tænker jeg, at de måske har sat din telefonsvarer på igen ved en fejl. 

Du kan fjerne telefonsvarer ved at trykke ##002# og derefter tryk på (ring op / det grønne rør)

Dukker beskeden stadigvæk op, så vil jeg anbefale dig, at du tager fat i vores kundeservice igen:

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

/Andreas 

Hej Andreas,

Tak fordi du har svaret.

Beskeden, der dukker op, når jeg foretager et opkald (betinget viderestilling aktiv) har jeg fået oplyst, dækker over, at der sendes en sms, hvis nogen ringer, mens jeg taler i telefon.

Mit andet problem med manglende dækning er forhåbentligt løst af en tekniker 'på et højere niveau' end kundeservice og mobil support. Det vil tiden vise.

mvh

Sallie -

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Nu forstår jeg dit spørgsmål bedre Meget glad humørikon

Der er flere måder, som du kan framelde 'hvem har ringet-sms'en' på. Det står bl.a. nederst i vedhæftet link: 

http://go.tdc.dk/rtiwb

En anden måde at framelde sms-beskeden er at trykke *139*0# (på nogle telefoner skal der trykkes 'ring op' når koden er trykket ind). - ønsker du at tilmelde beskeden igen, så skal du trykke på 1 i stedet for 0 i koden. 

God weekend. 

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)