BEMÆRK: Fejl på Selvbetjening og Voicemail med nye abonnementer

Hej til alle TDC abonnenter.

Ved ikke om det er blevet postet før, men så kommer det i alt fald her:

Jeg fik i onsdags skiftet mit abonnement fra den gamle aftale med 2 abonnementer til 349,- (369,- fra januar 2015) til den nye aftale som er det samme bare hvor prisen bliver 348,- fra januar 2015.

Så vidt så godt. Men det har resulteret i at jeg ikke har adgang til min Telefonsvarer og at mit abonnement er forsvundet i min Selvbetjening.

Når jeg ringer til min telefonsvarer (telefonnummer: +45 20 17 17 17) bliver jeg bare mødt med en lang pause og så siger den flinke speaker:

"Velkommen til Voicemail. For at aflytte dine beskeder, tast telefonnummer efterfulgt af #. Eller ønsker du at lægge besked, indtast telefonnummeret til den du vil lægge besked til"

Super, hvor er administrationspanelt til at ændre velkomsthilsen, indstillinger m.m.?? Den er væk og jeg kan ikke gøre noget. Jeg prøver så for sjov at taste mit eget nummer for at lægge en besked til mig selv og også bare for at aflytte.

Men det resulterer bare i følgende besked: "Voicemailboksen findes ikke".

Samme besked får andre når de forsøger at ringe til mig.

I min Selvbetjening prøver jeg så at tilføje abonnement og taster så mit eget telefonnummer. I stedet får jeg følgende fejlbesked:

"Der er opstået en fejl - prøv igen

Der er opstået en midlertidig fejl. Det kan i nogle tilfælde tage lang tid at hente data, så vent et øjeblik og prøv igen.

Vi beklager ulejligheden"

Venter et par dage, prøver igen men stadig med samme besked.

Til sidst ringer jeg ind til Kundeservice og får at vide det er en generel fejl hos dem der er ved at blive rettet og jeg ikke er den eneste med det problem samt at det er et problem der er opstået ved oprettelse af de nye abonnementstyper.

Men kan det virkelig passe at det skal tage så lang tid? Min telefonsvarer vil jeg da gerne have op at køre igen og vil også gerne kunne se bl.a. mit forbrug på Selvbetjening.

Er der andre der oplever det samme?

Skriv gerne med her.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Freakerz

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Grunden til at du oplever problemer med selvbetjeningen er, at der i øjeblikket er en fejl. Den kan du læse mere om og følge her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=7#id=1060247606

Jeg undrer mig over den fejl, du oplever med voicemailen. Det skulle kundeservice som udgangspunkt kunne hjælpe dig med. Der er nemlig ikke nogen generelle fejl på voicemail i øjeblikket. Du kan kontakte kundeservice her: http://tdc.dk/kontakt/

/Stefan

Tak for svar. Jeg ringede ind til Kundeservice med min telefonsvarer, da jeg opdagede problemet og ham jeg snakkede med, sagde han havde spurgt flere af sine medarbejdere. Og de kunne ikke løse det. Så jeg står lidt på bar bund. Hvad skal jeg gøre? Gå i en TDC Butik og få hjælp der eller skal jeg ringe forgæves til Kundeservice?

Hej
Jeg ville helt klart besøge en tdc butik. ;-) De har nemlig mulighed for at ringe direkte til baglandet. Og det er måske nemmere at forklare problemet når man står og taler end at skal forklare det i telefonen. Også selvom det er en rigtig fin beskrivelse du har givet.

Gør du det , ville det være rigtig dejligt hvis du vil vende tilbage til din tråd med en forklaring.
Så fik jeg kontaktet min TDC Butik. 5 min., så fik han telefonsvareren op at køre igen.

Problemet var at min telefonsvarer åbenbart var blevet disabled af en underlig teknisk grund efter abonnementsskiftet. Hvad det skyldes, er ikke godt at vide. Men det virker i hvert fald.

Og så lige en P.S. Nu har de sku fået kvinden der også er velkomststemmen til TDC Kundeservice, ind til at speake på telefonsvarer delen også. ØV, manden før var ellers god og ville gerne vide hvad han hed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)