Svar

Automatisk genstart

Jeg har erfaret at min TDC router skal genstartes ganske hyppigt da min fastnet telefon hele tiden bliver "smidt af". Fastnet telefon er simpelthen død. Efter genstart så er den på igen og der kan ringes både ind og ud.

Vil derfor lave en løsning så min TDC router automatisk genstarter hver nat f.eks. kl. 03.00 og derved bliver opdateret og fjerne fejl på min fastnet.

Nogen der har løsnigen eller erfaringen?

MvH

Lars

icon

Bedste svar af BrianHHansen 9 juli 2014, 22:05

Først. Der var måske en ide at prøve at ringe til TDC kundeservice, og se om de kan se et eller andet, eller om de kan finde ud af noget.

Derefter findes der en meget simpel løsning. Sæt en tænd/sluk ur på strømledningen Glad humørikon Et mekanisk tænd/sluk ur har jeg set helt ned til 20 kr. Et billigt et kan typisk stilles til at tænde, henholdsvis slukke, med 15 min. nøjagtighed. Sæt f.eks. uret til at slukke kl 03:00, og tænde igen 03:15. og ellers ikke slukke Glad humørikon Vupti.. Genstart automatiseret Glad humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Først. Der var måske en ide at prøve at ringe til TDC kundeservice, og se om de kan se et eller andet, eller om de kan finde ud af noget.

Derefter findes der en meget simpel løsning. Sæt en tænd/sluk ur på strømledningen Glad humørikon Et mekanisk tænd/sluk ur har jeg set helt ned til 20 kr. Et billigt et kan typisk stilles til at tænde, henholdsvis slukke, med 15 min. nøjagtighed. Sæt f.eks. uret til at slukke kl 03:00, og tænde igen 03:15. og ellers ikke slukke Glad humørikon Vupti.. Genstart automatiseret Glad humørikon

Hej Brian,

Jeg køber løsningen da det er den mest simple og letteste at fører ud i livet. At det så ikke just er et cadeau til TDC er noget andet.

Men det løser problemet.

MvH

Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8