Anonyme opkald

Min mor modtager dagligt anonyme opkald hvor der ikke bliver svaret når hun tager tlf. Det gør hende bange og meget bekymret. Hun vil gerne have det stoppet.Hun siger at der er et system i opkaldene.Kan der ikke gøres noget for at stoppe det. Kan I se på abbonnementudskrifterne hvem der forstyrrer hende?Hun overvejer politianmeldelse.

Det har stået på længe nu ( over en måned).Jeg har som søn overværet et af opkaldene. Det er rigtig nok.

Håber på svar.

rytteren2000

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hun skal politianmendelse til, det er chikane. når der så ligger en politiandmændelse kan politiet kontakte TDC og finde udaf hvem der ringer(hvis de får en dommerkændelse).

du har som privat person ikke mulighed for at finde udaf hvem der står bag sådanne opkald.

Hej, 
Jeg er begyndt at få en del anynome opkald hvor der bare bliver lagt på.

Er der nogen sandsynlighed for at politiet faktisk gør noget eller får en dommerkendelse sålænge man ikke får trusler eller noget i den still?

Og findes der ingen anden vej til at komme ind bag et skult nummer?
Det virker som en dum konstruktion..

Takker Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er nok hurtigere at blokere anonyme opkald og det kan du gøre ved

http://www.computerworld.dk/art/224948/saa-let-kan-du-blokere-fupopkald-og-telefonsaelgere

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)