ang. regning forkortelser

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg er ny kunde, og er ved at tjekke min regning, der er imidlertidig noget jeg ikke forstår....

der står internet 410 KB og 18,46 MB - hvad betyder det.

jeg kan også se internettet skulle ha været brugt, selv om telefonen med sikkerhed har lagt stille( det er min søn på 9 år's  telefon)det er på hverdage kl 0.25 om natten....

mvh zahl

1 Kommentar

Hej zahl

Det betyder at din telefon har hentet data på internettet. 410 KiloBite den ene gang og 18,46 MegaBite den anden gang.

Det må være en smarthphone din søn har. Han har helt sikkert nogle app instaleret og de app er sikkert sat til at blive opdateret automatisk, for det sker tit om natten.  Alt efter hvilken telefon han har, vil jeg tro at du kan indstille hver app til IKKE at hente opdateringer automatisk, særlig hvis din søn ikke har gratis data på hans telefon, så kan det godt blive dyrt.  

Hvis du vil vide hvor og hvordan du indstiller telefonen til ikke at hente data uden for hjemmet, så skriv hvilket mærke telefonen er. 

Hvis det er Samsung galaxie s2: Indstillinger > flere imstillinger > Mobile netværk > Fjern markering ud for Mobiltata.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)