Aktivering af simkort til iPad 4


Jeg har i dag købt en iPad, hvor jeg også købte et data simkort ved TDC. I hjørnet af min iPad, der står der "ingen tjeneste" er det fordi der kan være sket en fejl, eller bliver simkortet ikke aktiveret med det samme?
Troede sådan noget gik automatisk og der ikke skulle sidde en person for at aktivere det ved tdc

3 Kommentarer

Jeg har det samme problem -- og har endnu ikke kunne løse problemet

Mvh JFN

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Det skulle normalt går nogle få timer...
Men hvis det ikke er oppe og køre i morgen må du lige ha fat i kunde service.
Jeg har samme problem og fik enda dem i tdc til at sætte min nye ipad igang da jeg købte den , de sagde også jeg skulle vente et par timer og genstarte den nu har jeg ventet en uge og det virker ikke en dyt.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)