Aktivering

Hej.

Jeg har fået en Iphone 5c. Har bestil nyt simkort (da min daværende tlf ikke havde lille simkort, det er stadig det samme nummer) Har i dag modtaget simkortet med posten, og sat det i tlf osv. MEN kan ikke bruge kortet, altså sende modtage osv, hvordan aktivere jeg mit simkort så jeg kan bruge det ? Skal jeg vente til tirsdag og ringe ind for at få det aktiveret ? 

På forhånd tak 

Mvh Louise 

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Louise

Der skulle gerne stå hvornår dit kort bliver aktiveret... enten i et brev eller mail...

Jeg har ikke fået mail, og i brevet der er sendt med står der heller ikke noget, det var kun en følge seddel :/

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Okay... Trist humørikon De gange jeg har fået nyt sim har der virker efter ca 2 timer men der har vi også været i en butik.. Over nettet er de nødt til at være sikker på at brevet er ankommet inden de aktivere korset så jeg ville vente til tirsdag eftermiddag inden jeg gør noget...
PS der gamle kort virker stadig...
Kan man selv klippe stot simkort til lille simkort

Kære TDC forum:

Jeg står og skal på hospitalet, derfor har jeg brug for hurtig hjælp.

Kan man selv klippe stort simkort ned til lille simkort, har skabenonen???

Kærligst

Walther

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)