ADVARSEL.. JEG ER BLEVET RINGET OP AF FUP Tlf.nr.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej Allesammen.

ADVARSEL I SKAL IKKE BESVARE OPKALD FRA MYSTISKE ELLER MÆRKELIGE TELEFONNR. DET ER KUN FOR AT TRÆKKE OPLYSNINGER UD AF DIG, ELLER FOR AT FÅ ADGANG TIL DIN COMPUTER.

Jeg blev ringet op her i eftermiddag af et fup Telefonnummere et fra USA +1 217 398 9755

Og hvis i Googler +1 217 398 9755 så kan i selv læse, hvad der står om dette telefonnummer.

Og nej. Jeg besvarede ikke disse opkald.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Munk

Godt du ikke hoppede på den, jeg sætter lige et link ind til det tlf.nr, jeg har oversat det fra googles side, så det danske er ikke så godt.

Også superfint at du advarer os andre.Meget glad humørikon

Se link: http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://800notes.com/Phone.aspx/1-217-398-9755&ei=VmSjT4iVC-r44QTU3tCDAQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&sqi=2&ved=0CC0Q7gEwAA&prev=/search%3Fq%3D%252B1%2B217%2B398%2B9755%26hl%3Dda%26biw%3D1024%26bih%3D548%26prmd%3Dimvns

hilsen Bente

Hej! Jeg er også blevet ringet op flere gange af en noget uforståeligt engelstalende dame. nr. var/er:1(458)070 - 5780..De første mange gange svarede jeg ikke, men den ene gang så jeg ikke nummeret og tog den.. Det ubehagelige er at hun sagde mit navn!!! Der var meget larm og somt sagt var hun ikke til at forstå ( syntes hun sagde noget med green card???)

Er der nogen der har oplevet lignende? og/eller nogen der hved om der slet ikke findes en måde at spore disse tlf. nr.????

Hej

Har du set denne side?

http://tdc.dk/stopsvindel/

Der er også et sted med et link, hvor du kan melde  nummeret til TDC.

Mener også jeg har læst at en smartphone kan blokere sådan et nummer, men ved desværre ikke hvordan. 

Hej.

Jeg er også blevet ringet op utallige gange af nummer +1 450 070 5780.

Jeg har afvist opkaldet hver gang, men er utroligt træt af det. Ville ønske at man kunne spærre det !

Aarsunge52 skrev:

Hej.

Jeg er også blevet ringet op utallige gange af nummer +1 450 070 5780.

Jeg har afvist opkaldet hver gang, men er utroligt træt af det. Ville ønske at man kunne spærre det !

Jeg håber du har meldt nummeret til TDC via den side jeg lige har linket til.

Min telefon:

Samsung galaxie s2

Indstillinger
Blokeringstiltand - aktiver
Husk at tilføje tilladte kontakter nederst.
Alle fremmede kan derefter ikke ringe til dig, så hvor smart det, ved jeg ikke?? Overrasket humørikon

Jeg har læst dette indlæg for lang tid siden. Måske en app kan hjælpe dig og andre.
Blokering af telefonnummer.

Rediger tilført:

Linket til appen adaflix virker ikke.

Hvis nogen finder og kan anbefale en anden app, så skriv det venligst.

Jeg har søgt i app på google play på navnet "Bloker Nummer" og "Bloker hemmeligt nummer"  men der er sørme mange at vælge imellem.

Ja jeg anmelder hvert eneste fupnummer til TDC. men de kan vist ikke rigtig gøre noget ved det .

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)