Advarsel

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg er rasende og frustreret. Modtager i dag regning for fastnet (bor i et område hvor der ikke er dækning på mobil). Ud over kvartalsregning er der en morarente opgørelse med på over 1.300 Kr. Jeg er helt uforstående, det drejer sig om 4 poster hvor YouSee kræver renter I tidsrummet 2014 til nu. Jeg ringer naturligvis og taler med bogholderiet. En lang og meningsløs snak hvor hun siger jeg selv har bedt om at betale senere tilbage i 2014. Det har jeg ikke, hvorfor skulle jeg det? Jeg skal bare betale siger hun. Jeg får lovning på et opkald fra en ledende medarbejder, det skete naturligvis ikke. Jeg sender en klage ind og får et autosvar. Jeg skriver på trustpilot og får en anden mail jeg kan klage på. Et autosvar senere giver jeg op og beder min bank spærre mit kort så beløbet ikke hæves automatisk fra min konto. Hvad gør man ellers ud over at få sin telefon lukket og vente på at sagen kommer for retten hvor man må antage at blive hørt?

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej xxAnn

Velkommen til YouSee Forum.

Umiddelbart lyder det som om, at du i hvert fald er kommet igennem til et af de steder, hvor du har mulighed for at kontakte os. Har du skrevet et opslag på Trustpilot og efterfølgende sendt en mail til den adresse, du er blevet henvist til, så kommer sagen forbi vores klagebehandling, og så tager de hånd om det derfra.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan! Ja der sker noget nu - sagen kører så hvad er jeg ikke helt klar over. Har dog fået mail hvor der står de 1.300 var en fejl og ikke skal betales. Jeg har bøvl nu med et spærret bankkort, for I skal naturligvis aldrig igen have adgang til at hæve direkte fra mit kort. Det har taget tid jeg kunne have brugt bedre hvis jeres bogholderi medarbejdere var bekendt med ordet kundepleje. Når man stikker lidt rundt på nettet kan man finde andre sager hvor I også har fejlfaktureret. Det får mig til at tænke på hvor mange procent der betaler uden at opdage fejlen. Hvis der er fejl i jeres systemer forstår jeg så slet ikke den behandling jeg fik da jeg ringede og forsøgte at rette fejlen uden at klage. Der er vist plads til forbedring her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)