Abonnement spærret

• kof
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Forsøgte at ringe fra min mobil i går - fik at vide, at mit abonnement var spærret og at jeg skulle kontakte kundeservice. Hvordan gør man lige det, når telefonen ikke dur?

Hvorfor sender TDC ikke en SMS før de lukker abonnementet, så man kan nå at reagere?

Tjekkede så mit abonnement og fandt en ubetalt regning, som jeg ikke havde set før -

og heller ikke havde fået rykker på?

Har betalt denne med det samme,men kan ikke komme i kontakt med nogen, som kan åbne

abonnementet igen - hjææææælp !

1 Kommentar

Hej kof

Når telefonen ikke dur, låner du dig frem, besøger en tdc butik eller skriver til TDC i denne formular.

Har du tilmeldt dig til automatisk kortbetaling, må det være dit problem, hvis der ikke er penge på kontoen der trækkes beløb fra. Er du ikke tilmeldt automatisk kortbetaling, vil jeg stærkt anbefale at du gør det.

Jeg kan godt forstå dit ønske om en sms og det er måske et godt forslag, men det er forsat vores eget ansvar at få betalt vores regninger, og som følge deraf også tjekke vores selvbetjening eller bankudtog om de er betalt.  

Hvorfor du ikke har fået en rykker, kender jeg ikke grunden til.

Dette er et kunde til kundeforum så vi har ikke mulighed for at åbne din konto, så du er nød til at benytte dig af ovenstående forslag, eller som en sidste mulighed , skrive til TDC på deres facebookside. Der sidder tdc-ansatte og svarer på spørgsmål.  Spørger du der ang. sms, og får svar, håber jeg du vender tilbage til din tråd her og fortæller hvad der svares. https://www.facebook.com/tdc?fref=ts

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)