Svar

Abonnement ikke som lovet

• Deltager
  • 1 kommentar
Ved køb af min mobil tlf. fik jeg et 6 mdrs abonnnement 4t tale plus 1GB tele med tilkøb at yderligere 1t tale. Da perioden var ved at udløbe kontaktede jeg TDC for at høre hvad det skulle koste af fortsætte med et abonnement. De oplyste at jeg skulle ringe igen lidt tættere på abon. udløb. Det gjorde jeg og henviste bl.a til Fullrate og deres priser på 99,- per måned. Det kunne TDC ikke matche men tilbød abon. til 129,- per måned med 4t tale og 1gb data og da der er inkl. TDC Play besluttede jeg at blive. Det har jeg inderligt fortrudt for TDC vil ikke stå ved at de har tilbudt abon. til denne pris så nu bliver jeg opkrævet 99,- per måned + data og det er alt for dyrt. Vi har i forvejen opsagt fastnet og bredbånd for at flytte tll Fullrate, det samme bliver nu tilfældet med vores mobil abonnement.

icon

Bedste svar af Tast 29 september 2014, 14:54

Så bliver jeg alligevel som kunde. Det var et spørgsmål om at tale med den rette afd./medarbejder.

Se original

3 Kommentarer

Så bliver jeg alligevel som kunde. Det var et spørgsmål om at tale med den rette afd./medarbejder.

det ser ud til at TDC har nogle sælgere der sælger noget som tdc ikke kan levere:

jeg har for ca. 1 uge siden aftalt at jeg kunne få leveret telefoni til 2 telefoner 6T og 3gb data samt

20mbit bredbånd og TDCTV mellem pakken. installation af 2 tv´s 1 år´s plus abbon.

Dette blev jeg lovet til 588.00 som fast pris efter en del forhandling.

Nogle dage senere modtager jeg så ordrebekræftelsen og bliver mildt sagt noget overrasket

for pludselig er priserne til de almindelige standard priser og dermed nogle 100 kr. dyere om måneden

end den aftalte pris.

Da jeg så prøvede at få kontakt til Sælgeren ( SIMON ) som havde lovet mig denne pris så var det pludselig

umuligt at komme i kontakt med ham. dag 2  ringede jeg så igen for at prøve igen og blev lovet at hans chef

ville ringe tilbage inden kl. 20,00 samme aften, men gæt hvad der skete ! ikke en skid.

3. gang jeg ringede og klagede min nød blev jeg mødt med ; du kan jo bare fortryde din bestilling.

Ja det er da også rigtigt men det ændrer jo ikke ved at TDC sælger noget det ikke  har og netop dette er bondefangeri af den værste skuffe og helt og aldeles NO_GO

ligenu ligger sagen så hos TDC´s klageinstans nem lur mig der sker nok heller ikke en pind.

Jeg kan jo se på diverse forum´s at de sniger sig udenom så lang tid så muligt og når det så endelig

er slut for dem så betaler de bare den bøde eller bøder som de for for disse forhold.

Man skal altså ikke regne med at et godt dansk navm som TDC er pålideligt

Her bliver man altså også snydt så vandet driver : kedeligt men sandt :

en mundtlig aftale er ikke bindende hos TDC

venter på afgørelsen i næste uge.

mj2310 skrev:

en mundtlig aftale er ikke bindende hos TDC

venter på afgørelsen i næste uge.

Hej

Også mit indtryk at en mundtlig aftale ikke bindende hos TDC.  Trist humørikon 

Derfor vil jeg opfordre til at man selv indbetaler et evt. oprettelsesgebyr (hos mig var det en krone), så man lige kan tjekke ordrebekræftigensen før man siger ja til et abonnement.  

Ordrebekræfgigelsen er for mangelfuld i mine øjne. Jeg mener der skal stå alt det man er blevet enige med sælgeren om.   Man er f.eks ikke blevet enige om "et engangs beløb på 1.kr." som der stod i min ordrebekræftigelse, men "Et stk oprettetlsesgebyr 1 kr."   Alt for mange generelle betegnelser og ikke spesifikt hvad de betyder.

Jeg håber TDC kan se det latterlige i at kunder skal gætte sig frem til hvad der står i sådan en ordrebekræftigelse, og at ledelsen vil informere sælgerne om at "DET der aftales, skal stå ordret i de ordrebekræftigelser, der sendes ud" 

Jeg er spændt på hvad din klage ender med@mj2310.

og @Tast - Det burde ikke være nødvendigt at skulle være heldig, at tale med den rette medarbejder, men godt du fik det ordnet. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)